تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805625018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل وزارت بهداشت و شهرداري تهران براي حل مشکلات زباله هاي بيمارستاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۴۴ب.ظ)
تعامل وزارت بهداشت و شهرداري تهران براي حل مشکلات زباله هاي بيمارستاني در جلسه مشترک وزير بهداشت و معاون خدمات شهري شهرداري تهران، مباحث و مشکلات پيش روي هر دو سازمان در خصوص زباله هاي بيمارستاني مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي عبداللهي در اين جلسه ضمن اعلام آمادگي کامل شهرداري تهران براي همکاري با وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه ارتباط خوبي با معاونان و مديران وزارت بهداشت داريم و با جلساتي که در مجلس برگزار شده است، شاهد تعامل و نگاه مثبتي در اين موضوع هستيم.
وي در ادامه گزارشي در خصوص احداث کارخانه زباله سوز بيمارستاني و مسائل و مشکلات پيش روي شهرداري درباره اين نوع زباله ها به وزير بهداشت ارائه داد و گفت: با توجه به امکانات و شرايط موجود در انتظار نقطه نظرات جنابعالي در اين خصوص هستيم.
به گفته عبداللهي روزانه 7500 تن زباله از شهر تهران جمع آوري مي شود و حتي در برخي از محله ها چندين بار زباله ها جمع آوري مي شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تاسيس نيروگاه زباله سوز با مشارکت بخش خصوصي گفت: درصدديم تا در يک فاصله زماني چند ساله با احداث کارخانه زباله سوز ديگر کل زباله هاي شهر تهران را سوزانده و تبديل به برق کنيم.
وي با تاکيد بر اين که طبق قانون وزارت بهداشت مجاز است که زباله ها را به شهرداري تحويل دهد يا بالعکس، تصريح کرد: با توجه به آلوده بودن زباله هاي بيمارستاني اين گونه زباله ها بايد در اين مراکز بي خطرسازي شوند.
عبدالهي تصريح کرد: نزديک به 150 تن زباله بيمارستاني داريم و طبق قرارداد با بيمارستان ها و مراکز حدود 80 تن زباله توسط پيمانکاران شهرداري جمع آوري مي شوند.اما طبق قانون زباله هاي عفوني و بيمارستاني بايد توسط مراکزي که توليد مي شوند، جمع آوري و بي خطرسازي شوند.
وي در ادامه به ارائه گزارشي از وضعيت زباله هاي بيمارستاني در تهران پرداخت و گفت: درصدد هستيم که با همکاري وزارت بهداشت وضعيت تهران را در اين زمينه مشخص کنيم، اما؛ واقعيت اين است که بيمارستان ها در خصوص بي خطرسازي و اتوکلاو تلاش هاي بسياري کرده اند، اما؛ بيشترين مشکلات ما به درمانگاه ها يا پلي کلينيک هايي که عمل هاي 24 ساعته انجام مي دهند، باز مي گردد.
عبداللهي تأکيد کرد: در اين ميان ما نياز به کمک، حمايت و نگاه ويژه وزارت بهداشت در اين بخش هستيم تا گام هاي مؤثري در اين زمينه برداريم.
وي در بخشي ديگري از سخنان خود با اعلام آمادگي شهرداري براي جمع آوري و امحاي زباله هاي عفوني و بيمارستاني تهران، پلي کلينيک ها و درمانگاه ها، تصريح کرد: با ورود بخش خصوصي مي توانيم قرارداد سه جانبه اي براي جمع آوري و کنترل زباله ها منعقد کنيم.
همچنين در اين جلسه وزير بهداشت و معاون شهردار تهران بر لزوم و استمرار برگزاري جلسات متعدد براي تعيين تکليف زباله هاي شيميايي و بي خطرسازي آنها همچنين زباله هاي بيمارستاني و نيز تعامل بيشتر اين دو نهاد با يکديگر براي حل مشکلات موجود، تأکيد کردند.
گفتني است، در اين نشست گزارشي از پايش محصولات در ميادين ميوه و تره بار، وضعيت زباله هاي بيمارستاني تهران، قيمت حمل و جمع آوري و امحاي زباله هاي بيمارستاني، پسماندهاي عادي و ويژه، بي خطرسازي زباله هاي بيمارستاني، دسته بندي زباله هاي بيمارستاني و ارائه مطالبي در خصوص تجارب کشورهاي ديگر در خصوص زباله سوز بيمارستاني، وضعيت کارخانه هاي زباله سوز در کشورهاي مختلف و... مباحث و راه حل هايي براي برون رفت از اين معضل مطرح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن