تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون 2 بدمینتون‌‌باز قزوینی در جام فجر به مصاف رقبا رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون
2 بدمینتون‌‌باز قزوینی در جام فجر به مصاف رقبا رفتند
سعید پورابراهیم و عرفان نوری دو بدمینتون‌باز استان در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر به مصاف رقبا رفتند.

خبرگزاری فارس: 2 بدمینتون‌‌باز قزوینی در جام فجر به مصاف رقبا رفتند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر در حالی از روز گذشته در تهران آغاز شده است که نوری و پورابراهیم دو بدمینتون‌باز استان قزوین نیز از امروز به مصاف رقیبان خود می‌روند.

نوری و پورابراهیم در حالی در این رقابت‌ها به میدان می‌روند که بدون شک شرکت این دو ورزشکار دراین رقابت‌ها و در حضور ورزشکاران داخلی و خارجی می‌تواند موجب سطح ارتقای فنی آن‌ها شود.

این دو ورزشکار که هر دو در رده سنی جوانان فعالیت دارند، بدون شک در حضور چهره‌های مطرح‌تر بدمینتون کشور در رده سنی بزرگسالان و البته بدمینتون‌بازان خارجی با رنکینگ مناسب می‌توانند حضور موفقی در این مسابقات داشته باشند و با ایجاد انگیزه بیشتر توانایی‌های خود را به رخ حریفان بکشند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور دو بدمینتون‌باز استان در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر در تهران اظهار کرد: نوری و پورابراهیم از جمله بدمینتون‌بازان جوان استان هستند که بدون شک در سایه تلاش بیشتر می‌توانند در آینده‌ای نه چندان نور حضور موفقی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای تیم ملی کشورمان داشته باشند.

صدیق سخن‌سنج افزود: این دو ورزشکار در آخرین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان کشور موفق شدند عنوان سومی را تصاحب کنند و به همین دلیل با تشخیص فدراسیون به مسابقات جام فجر در تهران دعوت شدند تا بتوانند توانایی‌های خود را در این مسابقات محک بزنند.
وی خاطرنشان کرد: این دو ورزشکار در جریان مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان کشور که در طول ماه‌های گذشته در سه مرحله برگزار شد، موفق شدند در مجموع با اقتدار و بالاتر از سایر رقیبان خود سکوی قهرمانی را تصاحب کنند و در رده سنی جوانان برای حریفان خود خط و نشان بکشند. رئیس هیئت بدمینتون استان اظهار امیدواری کرد که حضور این دو بدمینتون‌باز قزوینی در این پیکارها ‌بتواند موجبات ارتقای رشد فنی دو ورزشکار برای حضور در سایر رقابت‌های این رشته ورزشی در سطح کشور باشد.

رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر با شرکت ورزشکاران داخلی و خارجی به مدت سه روز در تهرن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/77004/ب30

93/11/26 - 13:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن