تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803274470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال صبای قم در خانه از سنگ‌آهن بافق یزد پذیرایی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال
صبای قم در خانه از سنگ‌آهن بافق یزد پذیرایی می‌کند
هندبالیست‌های صبای قم در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز به مصاف تیم سنگ‌آهن بافق یزد می‌روند.

خبرگزاری فارس: صبای قم در خانه از سنگ‌آهن بافق یزد پذیرایی می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از بازگشت تیم ملی هندبال کشورمان از مسابقات قهرمانی جهان که نخستین تجربه جهانی شدن ملی‌پوشان ایران بود اکنون مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تنور این رشته ورزشی را داغ نگه داشته است.
لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران از امروز یکشنبه 26 بهمن ماه وارد هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست خود می‌شود و در حالی که تنها یک هفته به پایان نیم‌فصل نخست باقی مانده تیم‌های مدعی قهرمانی و کاندیداهای سقوط برای بهبود جایگاه خود در جدول تلاش می‌کنند.
در این میان تیم هندبال صبای قم که در هفته دهم این بازی‌ها در دیداری خارج از خانه با شکست از تیم هندبال هپکو اراک همچنان در انتهای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قرار دارد امروز در قم میزبان و پذیرای تیم سنگ‌آهن بافق یزد است.
صبایی‌ها در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با تیمی تقریبا جوان و کم‌نام و نشان به میدان رقابت با رقبای مطرح لیگ برتری آمده‌اند و از سوی دیگر با مشکلات عدیده مالی رو‌به‌رو هستند به همین دلیل است که از آغاز لیگ تا کنون در انتهای جدول رده‌بندی هستند.
بعد از برگزاری بازی‌های هفته دهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تمرینات تیم هندبال صبای قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پیگیری شد و بازیکنان این تیم خود را برای دیدار امروز با تیم سنگ‌آهن بافق یزد آماده کرده‌اند.
تیم هندبال صبای قم که نخستین پیروزی خود را در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم انتهای جدولی همیاری شهرداری ارومیه کسب کرده بعد از پایان تعطیلات لیگ برتر و تلاشی که برای رفع نقاط ضعف و تقویت خود داشت در میهمانی تیم هپکو اراک به میدان رفت اما با قبول یک شکست دیگر همچنان در بین 13 تیم حاضر در لیگ برتر هندبال در مکان دوازدهم است.
صبای قم در مسابقه هفته دهم که یک دیدار حساس خارج از خانه محسوب می‌شد مقابل میزبان اراکی خود که از تیم‌های با سابقه لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور است بازی چندان خوبی ارائه نکرد و در پایان با حساب 36 بر 22 مغلوب شد تا امروز این باخت را در خانه و در حضور تماشاگران طرفدار خود مقابل تیم مطرح و مدعی سنگ‌آهن بافق یزد جبران کند.
صبای قم برای اینکه از وضعیت نابسامان فعلی در انتهای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور خلاص شود باید امروز تمام توان خود را برای عبور از سد تیم سنگ‌آهن بافق یزد به کار بگیرد تا با خیالی آسوده در هفته بعدی به مصاف تیم ثامن‌الحجج مشهد برود، ضمن اینکه صبای قم یک دیدار معوقه با تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار نیز انجام خواهد داد. انتهای پیام/78002/الف40

93/11/26 - 11:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن