تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه تسهيلات ۳۰ ميليوني مسکن مهر پرند ابلاغ شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۳۳ق.ظ)
ارائه تسهيلات ۳۰ ميليوني مسکن مهر پرند ابلاغ شد مدير عامل شرکت عمران شهر پرند از آماده‌ سازي ۶ هزار واحد مسکن مهر اين شهر تا پايان سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، باران هاشم‌زهي، مدير عامل شرکت عمران شهر پرند، درباره تاثيراتي که حضور معين ويژه در شهر پرند براي تسريع امور پروژه‌هاي مسکن مهر دارد، اظهار کرد: هفته‌اي يک بار با معين ويژه مسکن پرند جلسه داريم و مشکلات مسکن مهر اين شهر توسط معين در جلسات مجمع عنوان مي‌شود.
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا تسهيلات مسکن مهر به شهر پرند هم ابلاغ شده يا خير گفت: روز گذشته ابلاغيه تسهيلات مسکن مهر را دريافت کرديم و امروز ليست نهايي پروژه‌هاي بالاي ۷۵ درصد رشد فيزيکي را به دفتر مسکن مهر وزارت راه و شهرسازي ارسال مي‌کنيم.
مدير عامل شهر جديد پرند درباره تعداد واحدهايي که تا پايان سال جاري آماده تحويل است، توضيح داد: ۶ هزار واحد مسکن مهر تا پايان آماده تحويل است، انشعابات آب، برق و گاز متصل شده، اما؛ در انتظار نصب کنتورها هستيم.
لازم به ذکر است اوايل بهمن سال جاري به دستور وزير راه و شهرسازي و با طرح موضوع در جلسه هيأت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد، انتصاباتي در جهت رفع مشکلات پيش روي پروژه‌هاي مسکن مهر و طرح‌هاي زيربنايي و روبنايي در دو شهر جديد پرديس و پرند با حکم نريمان معاون وزير راه و شهرسازي، مدير عامل و رئيس هيأت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد صورت گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن