تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح سه طرح بزرگ درمانی مازندران در شامگاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می دهد؛
افتتاح سه طرح بزرگ درمانی مازندران در شامگاه

افتتاح بیمارستان جدید ایت الله کاشانی


شناسهٔ خبر: 2495432 یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
استانها > مازندران

ساری - روبان سه طرح مهم و بزرگ پروژه های بهداشت و درمان مازندران حوالی نیمه شب و با چشمان خسته اما پرامید مدعوان و مهمانان ملی و استانی بریده شد. به گزارش خبرنگار مهر،  درحالی بهره برداری از پروژه های درمانی و بهداشتی مازندران به حوالی نیمه شب شنبه کشیده شد که طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار بود روبان اولین طرح درمانی ساعت ۲۱ بریده شود.تیم خبری، مسئولان و متولیان امر بهداشت و درمان مازندران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه شنبه در اورژانس مرکز آموزشی درمانی زارع ساری به صف ایستاده بودند تا با حضور وزیر، روبان قرمز این طرح عمرانی بریده شود. ساعت از ۲۲ شنبه شب هم گذشت و خبری از وزیر نبود، عده ای می گفتند وزیر از هواپیما جا مانده اما همه این شایعات با حضور وزیر تکذیب شد.
بیمارستان
ساخت و تجهیز ساختمان اورژانس بیمارستان سوختگی و روانپزشکی زارع به عنوان تنها مرکز انحصاری در قطب شمال کشور با چهار تخت بستری و دو تخت ایزوله از پروژه های آماده افتتاح بخش بهداشت و درمان در دهه فجر بود که هاشمی وزیر بهداشت، روبان افتتاح آن را برید. بعد از سال ۱۳۵۶ بخش سوختگی به مرکز درمانی و آموزشی ساری افزوده شد و با حمایتهای هیات مدیره جدید توسعه تدریجی اتفاق افتاده است و اورژانس این مرکز دارای ساختمانی قدیمی بود که با جذب اعتبارات ملی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ساختمان جدید شد. فضای جدید اورژانس ۵۰۰ متر مربع است که دو اتاق ایزوله با سیستم هواساز و یک اتاق عمل سرپایی برای اقدامات اورژانس به این مکان اضافه شده و اتاق اکسیژن تراپی و ۲ اتاق بستری تحت نظر هم جزو اقدامات توسعه ای این مرکز بوده است. میزان اعتبار اختصاص یافته در بخش هتلینگ و اقدامات رفاهی ۳۲۰ میلیون تومان بوده است و در این بیمارستان ۲۰۰ تخت فعال موجود است که ۱۳۰ تخت مختص بخش روان پزشکی و ۷۰ تخت در بخش سوختگی مستقر است.افتتاح اورژانس مرکز قلبافتتاح اورژانس مرکز قلب مازندران نیز از دیگر پروژه هایی است که قرار بود طبق برنامه زمانبندی شده، وزیر بهداشت ساعت ۲۲ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه شنبه شب در آن حضور یابد و به دستور وزیر بهره برداری رسمی از آن شروع شود و سرانجام ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه با حضور وزیر این طرح بهره برداری شد.
بیمارستان
بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) ساری مرکز ریفرال قلب مازندران است که در سه طبقه همکف با ۱۵ تخت اورژانس، ۱۰ تخت سی سی یو، طبقه اول با ۲۵ تخت پست سی سی یو و طبقه دوم با ۱۰ تخت سی سی یو اطفال و ۱۰ تخت سی سی یو بزرگسال به بیماران قلب از سراسر استان خدمات ارائه می دهد.ساختمان دانشکده دندانپزشکی ساری نیز که پنج سال از آغاز ساخت آن سپری شده  با ۹۸ میلیارد ریال هزینه آماده بهره برداری شده است تا دانشجویان این رشته سرانجام صاحب مکان اختصاصی برای ادامه تحصیل شوند.کلینیک دندانپزشکی طوبیکلینک دندانپزشکی طوبی از دیگر پروژه های درمانی و بهداشتی مازندران بود که شبانه با حضور وزیر بهره برداری شد، این پروژه همسو با راه اندازی دانشکده دندانپزشکی و با هدف تقویت نظام آموزش دانشجویان این رشته و ارائه خدمات با هزینه بسیار اندک به شهروندان مازندرانی با ۲۵ میلیارد ریال هزینه تکمیل و تجهیز شده است.این کلینیک که برای آن ۷۵ یونیت دندانپزشکی تعریف شده قرار است در دو نوبت کاری صبح و عصر به صورت تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان خدمات دندانپزشکی ارائه کند.
بیمارستان
دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای پروژه های اجرا شده در بیمارستان آموزشی امام خمینی (ره) ساری که شامل تکمیل و تجهیز ریکاوری و پایون، توسعه و تجهیز بخش داخلی و توسعه و تجهیز بخش آی سی یو حدود ۳۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.بیست و پنجمین روز بهمن ماه درحالی با افتتاح سه طرح مهم بهداشتی و درمانی به نیمه شب رسید که قرار است در روز دوم هفته، افتتاح سراسری هزار خانه بهداشت در سراسر کشور به مرکزیت نکا و افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی میاندرود با حضور وزیر بهداشت انجام شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن