تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغزندگي محورهاي مواصلاتي گيلان بر اثر بارش باران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۸ب.ظ)
فرمانده پليس راه گيلان عنوان کرد: لغزندگي محورهاي مواصلاتي گيلان بر اثر بارش باران فرمانده پليس راه گيلان با بيان اينکه در سه روز تعطيلي اخير حادثه مهم رانندگي در جاده‌هاي گيلان اتفاق نيفتاده است گفت: محورهاي مواصلاتي گيلان بر اثر بارش باران لغزنده است.
به گزارش خبرگزاري موج از شت، مهيار رستگار امروز با اشاره به وضعيت ترافيکي جاده‌هاي گيلان اظهار کرد: بر اثر بارش باران سطح تمام محورهاي مواصلاتي گيلان لغزنده است.
وي با بيان اينکه رانندگي در هواي باراني بايد با نهايت دقت انجام شود، افزود: رعايت سرعت مطمئنه در شرايط بارندگي امري ضروري و مهم است.
فرمانده پليس راه گيلان عدم رعايت تقدم را از عوامل وقوع تصادفات عنوان کرد و گفت: رانندگان بايد به اين نکته توجه داشته باشند و حق تقدم را رعايت کنند.
وي با اشاره به اينکه صرف روشن کردن چراغ راهنما نمي‌تواند دليل بر رعايت نکردن حق تقدم شود، تصريح کرد: چراغ راهنمايي وسيله نقليه تنها يک علامت است و به صاحب خودروهاي پشت سر علامت مي‌دهد که راننده قصد انجام آن کار را دارد اما ممکن است کاري که مي‌خواهد را انجام ندهد بنابراين توجه به وسيله نقليه پشت سر و رعايت حق تقدم بسيار حائز اهميت است.
رستگار به سه روز تعطيلي و حضور مسافران در گيلان اشاره کرد و يادآور شد: از تعطيلي 22 بهمن تا روز جمعه مسافران زيادي وارد گيلان شدند اما با تلاش تمام نيروهاي پليس راه و رعايت رانندگان نسبت به مقررات رانندگي، در اين مدت حادثه مهم رانندگي در جاده‌هاي استان اتفاق نيفتاده است.
وي از رانندگاني که نکات و قوانين رانندگي را رعايت کردند و تعطيلات بدون حادثه رانندگي را پشت سر گذاشتند قدرداني کرد و خاطر نشان کرد: اميدواريم اين روند در سال جاري و ايام نوروز نيز رعايت شود و شاهد وقوع تصادفات رانندگي نباشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن