تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803579142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان وزارت‌راه فقط ژست مدیریتی دارند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسئولان وزارت‌راه فقط ژست مدیریتی دارند
کد خبر: ۴۷۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ - 14 February 2015


نماینده مردم اهر و هریس با انتقاد شدید از بی توجهی مسئولان نسبت به تکمیل باقیمانده جاده اهر-تبریز،گفت: مشکلی که از مردم کشته می گیرد قابل تحمل نیست.

عباس فلاحی باباجان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری سانحه تصادف اخیر در جاده اهر-تبریز که منجر به کشته شدن 5 معلم شد، گفت: : در حالی که دولت می تواند با تخصیص 80 میلیارد تومان اعتبار  به وقوع چنین حوادث تلخی که جان مردم را می گیرد پایان دهد متاسفانه مسئولان ذره ای به این موضوع مهم توجه ندارند و فقط ژست مدیریت دارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیان این موضوعات  برای مانور و انتخابات نیست و فقط به خاطر وجدان و نیاز مردم است، تصریح کرد: متاسفانه جاده اهر-تبریز به دلیل تاخیر در تکمیل در حال حاضر به صورت هفتگی کشته می دهد و به راحتی جان انسانها را می گیرد.

جاده اهر-تبریز سالانه جان 147 تن را می گیرد

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به تزریق اعتبارات لازم برای تکمیل جاده اهر- تبریز ادامه داد: این جاده سالانه 147 قربانی می‌گیرد که این رقم این رقم نصف کشته های سالانه زلزله ارسباران است و دوسالانه تعداد کشته های این جاده با کشته های زلزله برابر می شود.

وی گفت: اگر مملکت پول دارد باید همه مردم از این سرمایه ها سهم داشته باشند و چه کاری مهمتر از اینکه جلوی کشته شدن 147 نفر را بگیریم،جاده ای که با کمترین هزینه تکمیل می شود،به طلسم افتاده است.

فلاحی باباجان با اشاره به اینکه تا کنون با مصیبت،التماس وخواهش 40 کیلومتر از جاده اهر-تبریز ساخته شده است، گفت:  50 کیلومتر از این جده باقیمانده که کم هزینه ترین بخش پروژه است.

وی ادامه داد:  حتی در بازدیدی که وزیر راه و شهرسازی از این جاده داشتند نزدیک بود تصادف کنند و این خواست خدا بود که وزیر حاد بودن این مشکل را درک کنند اما با این وجود بازهم برای تکمیل این پروژه اقدامی نشد.

فلاحی باباجان با تاکید بر اینکه تکمیل جاده اهر-تبریز توجه ویژه می خواهد،تصریح کرد: هر ساله 29 بهمن ماه در دیدار با مقام معظم رهبری مسئله جاده اهر-تبریز را خدمت ایشان بیان می کنم و امسال هم باز نامه ای در این خصوص به مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد و از ایشان طلب مدد می کنم.

مسئولان وزارت راه فقط ژست مدیریتی دارند و مستضعف مدار نیستند

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد:تکمیل جاده اهر-تبریز  که سالانه 147 کشته می گیرد ،عین جهاد و ایثار است امام تاسفانه مسئولان سیاست باز شدند  و فقط ژست مدیرت دارند آنها مستضعف مدار و خمینی مدار نیستند و این گلایه ها را خدمت مقام معظم رهبری مطرح خواهم کرد.

فلاحی باباجان با انتقاد از وعده های بی نتیجه مسئولان در مورد جاده اهر-تبریز، ادامه داد: تزریق اعتبار برای این پروژه از 40 میلیارد دلار درآمد صادرات غیر نفتی و  70 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی ممکن است و مسئولان باید در این خصوص اقدام کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه جاده اهر- تبریز از سال 86 کلنگ‌زنی شده است، افزود: اگر دولت سالانه 10 کیلومتر از این جاده را تعمیر می‌کرد، تاکنون تکمیل این جاده به پایان رسیده بود.

وی با بیان اینکه جاده اهر – تبریز سالانه حدود 147 قربانی می‌گیرد، افزود: براساس قانون اساسی همه با یکدیگر برابر هستند و دولت باید با تخصیص اعتبارات عادلانه، از بروز حوادث مشابه در جاده اهر – تبریز جلوگیری کند.

فلاحی باباجان با بیان اینکه مردم ما می‌خواهند بدانند سهم‌شان از بودجه سالانه کشور، درآمدهای نفتی و مالیات‌ها چقدر است؟ تصریح کرد: آیا از تمام درآمدهای کشور 80 میلیارد تومان به شهرستان‌های اهر و هریس برای تکمیل جاده مذکور اختصاص نمی‌یابد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط سخت کنونی کشور که با دشمنان رودررو ایستاده‌ایم، مسئولان باید به داد مردم برسند،‌افزود: احداث جاده مذکور تنها به اندازه هزینه ایجاد یک روگذر در پایتخت بودجه نیاز دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن