تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم در راهپيمايي 22 بهمن حمايت و پشتيباني خود را از ولايت‌فقيه اعلام کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۵۶ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در لرستان: مردم در راهپيمايي 22 بهمن حمايت و پشتيباني خود را از ولايت‌فقيه اعلام کردند نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت:امسال مردم در راهپيمايي 22 بهمن حمايت و پشتيباني خود را از ولايت‌فقيه، رهبري و نظام جمهوري اسلامي اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه خرم آباد (ص) ضمن تقدير و تشکر از حضور مردم لرستان در راهپيمايي 22 بهمن اظهار داشت:ملت ايران با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن ثابت کردند که همچنان پشتوانه نظام و انقلاب اسلامي ايران هستند.
وي با تاکيد براينکه امسال مردم در راهپيمايي 22 بهمن حمايت و پشتيباني خود را از ولايت‌فقيه، رهبري و نظام جمهوري اسلامي اعلام کردند گفت: راهپيمايي 22 بهمن پاسخ محکمي به تهديد، تحريم، حملات و تحليل‌هاي آمريکا و متحدانش داد.
وي با اشاره به حضور پرشکوه نوجوانان و جوانان در راهپيمايي 22 بهمن اظهار کرد: از برجستگي‌هاي راهپيمايي 22 بهمن امسال شور، شوق جوانان و نوجوانان و وفاداري مردم به رهبري و انقلاب اسلامي بود.
امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن تجلي وحدت و بصيرت مردم ايران اسلامي بود و مردم هوشيارانه شرکت کردند که اين خود نعمت بسيار بزرگي است.
وي با اشاره به اينکه رهبري و مردم با بصيرت ايران دو نعمت بزرگ هستند افزود: مردم در راهپيمايي 22 بهمن همه صحبت‌ها را تمام کردند و پاسخ کوبنده‌اي به مخالفان دادند بنابراين به خاطر اين وحدت و انسجام بايد قدر مردم را بدانيم و به آن‌ها خدمت کنيم.
ميرعمادي بابيان اينکه پيامبر اکرم (ص) مظهر مهر و قهر الهي بوده گفت: پيامبر اکرم (ص) کانوني از عواطف، محبت و مهرباني نسبت به دوستان و آتشي سرسخت و سوزان و سد پولاديني در برابر دشمنان بوده است.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري در رابطه با نرمش قهرمانانه گفت: مقام معظم رهبري فرمودند که مخالف حرکت‌هاي صحيح و منطقي چه در عالم ديپلماسي و چه سياست‌هاي داخلي نيستم و به نرمش قهرمانانه اعتقاددارم.
وي خاطرنشان کرد: در ميدان مذاکرات به‌طوري طبيعي طرفين بايد به يک نقطه مشترک برسند.
ميرعمادي افزود: سال‌ها قبل مقام معظم رهبري در جمع ديپلمات جمهوري اسلامي نرمش قهرمانانه را به حرير تند، تيز و سخت تشبيه کردند و فرمودند نمايندگان سياسي جمهوري اسلامي ايران در جهان بايد تيزتر از شمشير و نرم‌تر از حرير باشند.
وي با اشاره به اينکه عرصه ميدان سياسي عرصه نرمش قهرمانانه است گفت: در ميدان مذاکرات نرمش قهرمانانه لازم است.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره 25 بهمن سالروز صدور حکم تاريخي امام خميني (ره) در مورد ارتداد و اعدام سلمان رشدي بيان کرد: متأسفانه در سال‌هاي اخير دشمنان و در رأس آن‌ها استکبار جهاني سياست اسلام هراسي را ترويج مي‌کند.
وي اظهار داشت: استکبار جهاني اسلام هراسي را گاهي با فرقه تراشي مانند گروه‌هاي تکفيري، القاعده، النصره و داعش به وجود آورده است.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان بيان کرد: سياست اسلام هراسي گاهي در قالب اهانت به مقدسات، قرآن، کشيدن کاريکاتور پيامبر اکرم (ص) بوده است.
وي افزود: کتاب آيات شيطاني سلمان رشدي به قرآن و پيامبر اکرم (ص) اهانت کرده بود در راستاي سياست اسلام هراسي است.
ميرعمادي عنوان کرد: هدف دشمنان اين است که اسلام ناب حاکم نشود و بين مسلمانان تفرقه باشد ازاين‌رو دشمنان مي‌خواهند بين مسلمانان تفرقه بيندازند و حکومت کنند.
وي تصريح کرد: اگر اسلام باشد منافع استکبار به خطر مي‌افتد بنابراين دشمنان مي‌خواهد که بين مسلمانان دودستي به وجود آورند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: تکليف مسلمانان در برابر اقدامات دشمنان اين است که بيدار، هوشيار و متحد باشند و اسلام را از منابع اصلي بگيرند و تحت تأثير جنگ رواني دشمن قرار نگيرند.
وي بيان کرد: اگر حکم سلمان رشدي جاري مي‌شد امروز نشريه فرانسوي به پيامبر اکرم (ص) اهانت نمي‌کرد و کسي ديگر قرآن را آتش نمي‌زد.
امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز تحولات منطقه به نفع اسلام و مسلمانان است چراکه امروز تحولات يمن، مصر و عربستان زمينه را براي افزايش بيداري اسلامي فراهم کرده است.
وي تصريح کرد: با تشکيل شوراي رياست جمهوري و انحلال پارلمان انقلاب مردم يمن پيروز و سرنوشت خودشان را به دست گرفتند ازاين‌رو آمريکا از سفير خود خواست که از يمن برگردد.
ميرعمادي اظهار داشت: ديروز يکي از مقاله‌ها هشدار داد که ايران پايتخت عراق، لبنان، فلسطين، سوريه و يمن را گرفته پس منتظر باشيد که پايتخت عربستان و مصر را خواهد گرفت که اين به معناي صدور انقلاب اسلامي ايران است.
وي افزود: عربستان تحت شديدترين فشارها است به‌طوري‌که دستور آزاد کردن زندانيان سياسي را نمي‌دهند و به خاطر گروه تکفيري، وهابيت و داعش بسيار احساس خطر مي‌کنند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: مقام معظم رهبري همواره بر مسئله اقتصاد مقاومتي تأکيددارند و در طول سال به اين موضوع پرداخته شد اما در اين راستا دو مانع بر سر راه اقتصاد مقاومتي است که بايد براي رفع آن‌ها تلاش کرد.
وي عنوان کرد: اسراف يکي از موانعي است که بر سر راه اقتصاد مقاومتي است چراکه اسراف با اقتصاد مقاومتي جور در‌نمي‌آيد پس مردم با جلوگيري از اسراف به اقتصاد مقاومتي عمل کنند.
ميرعمادي بيان کرد: قاچاق کالا و ارز يکي ديگر از موانع اقتصاد مقاومتي است که امروز ضربه بزرگي بر پيکره اقتصاد، فرهنگ و امنيت وارد کرده است.
وي افزود: تا وقتي‌که پديده قاچاق باشد استقلال اقتصادي نداريم و اقتصاد رونق پيدا نمي‌کند و فرهنگ مصرف‌گرايي روزبه‌روز بيشتر مي‌شود.
امام‌جمعه خرم‌آباد تصريح کرد: پديده قاچاق الگوي مصرف‌گرايي را از بين مي‌برد و ازيک‌طرف کالاهاي وارد کشور مي‌شود که نبايد وارد شود و از طرف ديگر رانت‌خواري در جامعه گسترش پيدا مي‌کند.
وي اظهار داشت: اگر مي‌خواهيم که در سايه اقتصاد مقاومتي حرکت کنيم بايد مسئولان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌طورجدي وارد شوند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان با اشاره به 27 بهمن سالروز شهادت سيد عباس موسوي دبير کل حزب‌الله لبنان گفت: اين مبارز انقلابي شجاع در خط مقدم مبارزه با صهيونيست‌ها قرار داشت.
وي خاطرنشان کرد: شهيد سيد عباس موسوي براي رفع فقر و ايجاد عدالت در لبنان زحمات زيادي کشيد و اکنون حزب‌الله لبنان نتيجه تلاش‌هاي اين شهيد است













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن