تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويسي: هر 5دقيقه جارو برقي مي زنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ویسی: هر 5دقیقه جارو برقی می زنیم
عبدالله ويسي فردا يک بازي سخت با ذوب آهني دارد که در چند هفته اخير بهترين عملکردش را داشته اما اين تيم به خاطر آب و هواي اهواز دچار مشکلاتي شد و دو روز زودتر تمريناتش را در شاهين شهربرگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اشاره به شرایط جوی اهواز گفت:

هر 5 دقیقه جاروبرقی می زنیم
از ابراز همدردی مردم اصفهان با اهالی خوزستان تشکر می کنم. وضعیت در اهواز به هیچ عنوان عادی نیست. ما هر 5 دقیقه یک بار باید کل وسایل خانه مان را جارو برقی بزنیم تا بتوانیم به صورت عادی زندگی کنیم. در روزهای گذشته به سختی توانستیم تمرین کنیم اما با تمام قدرت به مصاف ذوب آهن خواهیم رفت.می دانیم بازی سختی مقابل تیم ذوب آهن داریم.این تیم در هفته های اخیر خوب نتیجه گرفته و  در حال حاضر شرایط ایده آل و خیلی خوبی دارد.

امیدوارم بازی خوبی شود
تمام بازی های اخیر این تیم را دیدیم و روی نقاط ضعف و قوتش کار کرده ایم. تیم ما به دنبال ارائه فوتبال است وتیم ذوب آهن هم به دنبال همین قضیه است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر به اهواز برگردیم.محروم تیم مان هم کولی بالی است که در بازی قبل از داور کارت قرمز گرفت.



1393/11/24 13:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن