تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی: فولاد با کیفیت و حرفه‌ای ظاهر شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ویسی: فولاد با کیفیت و حرفه‌ای ظاهر شد
کد خبر: ۴۷۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹ - 07 February 2015


سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تاکنون ۴ بار با فولاد بازی کرده‌ایم، گفت: در این ۴ بازی شکست خورده‌ایم و مسبب همه این باخت‌ها داوران بودند.


به گزارش تسنیم، عبدالله ویسی بعد از ظهر امروز در نشست خبری بعد از بازی فولاد خوزستان در برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: تاکنون 4 بار در برابر فولاد خوزستان بازی کردیم و در هر 4 بازی داور مقصر باخت‌های ما بود.


وی با بیان اینکه داور این بازی در بازی با ملوان خیلی بد برای ما سوت زد، گفت: به نظر من داور در این بازی اشتباهات تأثیر گذار زیادی داشت و نباید کولیبالی را اخراج می‌کرد.


سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: در صحنه اخراج کولیبالی گرفتن خطا خیلی سخت گیرانه است و به نظر من اخراج در این صحنه اشتباه بود.


وی افزود: داوران باید از تیم‌های مظلوم حمایت کنند نه اینکه تیمی مانند استقلال خوزستان که طرفداران کمی دارد قربانی قضاوت‌ها شود.


ویسی بیان کرد: البته اگر توپ اول باصفا گل می‌شد شرایط تغییر می‌کرد و شاید می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.


وی اظهار داشت: البته باز هم می‌گویم اخراج بازیکن شرایط تیمی ما را تغییر داد و به سیستم تیمی ما آسیب رساند. من از بازیکنان تیمم راضی هستم و فولاد امروز خیلی باکیفیت و حرفه‌ای ظاهر شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن