تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805022408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سي‌وششمين بهار انقلاب با حضور ميليوني مردم رنگ يكدلي گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سي‌وششمين بهار انقلاب با حضور ميليوني مردم رنگ يكدلي گرفت
همه آمدند تا سي و ششمين بهار انقلاب بيش از گذشته رنگ يكدلي به خود بگيرد. مردم از پير و جوان و زن و كودك با حضور ميليوني خود در كنار مسئولان حمايت‌شان را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اثبات رساندند
نویسنده : بيژن سوراني 


همه آمدند تا سي و ششمين بهار انقلاب بيش از گذشته رنگ يكدلي به خود بگيرد. مردم از پير و جوان و زن و كودك با حضور ميليوني خود در كنار مسئولان حمايت‌شان را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اثبات رساندند. تا نشان دهند كه تحريم‌ها و فشارهاي دشمنان هرگز نخواهد توانست بر اراده تجلي خودباوري ملت ايران غلبه پيدا كند. مسيرهاي راهپيمايي در پايتخت و ساير شهرهاي كوچك و بزرگ مملو از چهار نسل انقلاب بود كه با حضور باشكوه و از جنس شعور انقلابي، اقتدار و حماسه‌اي شگرف را خلق كردند تا مطالبات به حق خود را در مقابل زياده‌خواهي‌هاي قلدرمآبانه دشمنان به جهانيان به اثبات برسانند كه اقتدار ايران در تجلي وحدت ملت نهفته است.
 جشن سالگرد پيروزي انقلاب با حضور دشمن‌شكن مردم از ساعت 9 صبح روز گذشته از مسيرهاي ده‌گانه پايتخت و ساير مسيرها و معابر شهري در شهرستان‌ها و شهرها و كلانشهر آغاز شد، گويا همه با رمز پيروزي «الله اكبر» كه شب گذشته (شب 22‌بهمن) فرياد زده بودند به وعده‌هاي خود عمل كرده و در مسيرهاي راهپيمايي حضور يافتند تا سي و ششمين برگ كتاب انقلاب را با حضور باشكوه خود پربارتر ورق بزنند. در برخي شهرها در زير باران رحمت الهي، مردم از هرگوشه همچون قطره‌هايي به هم پيوستند و رودخانه‌اي خروشان را جاري ساختند تا نشان دهند كه هيچ مانعي در مقابل اراده ملت غيور ايران تاب دشمني نخواهد داشت و ايران و ايراني از هر قوم و قبيله‌اي از حق مسلم خود در همه عرصه‌ها دفاع خواهد كرد.  حضور باشكوه جمعيت در مسيرهاي راهپيمايي خود بهترين گواه در دفاع از 36 سال مظلوميت ملت ايران در مقابل دشمنان ايران و انقلاب اسلامي بود. در مسيرهاي راهپيمايي حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي امام راحل و انقلاب اسلامي ايران در شرايط حاضر وظيفه‌اي است كه هر يك از راهپيمايان بر آن تأكيد داشتند و هر كسي به شكلي يكي با در دست داشتن پرچم سه‌رنگ ايران اسلامي، ديگري با حمل تمثال امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و جمعي با در دست داشتن دست‌نوشته‌هايي كه روي آنها نوشته شده بود «من انقلابي‌ام»،‌ «مطيع امر رهبريم»، «انرژي هسته‌اي حق ملت ماست»،‌‌ «مرگ بر امريكا»، ‌«مرگ بر اسرائيل»، «نه تحريم، نه ذلت، مذاكره با عزت»، «ما تا آخر ايستاده‌ايم»،‌ «توافقات نگنين مايه ذلت ماست» و «فدائيان پيامبر اعظم» اين وظيفه را نشان مي‌دادند.
 
   پاسخ ماندگار
 راهپيمايي 22 بهمن همزمان با تهران در بيش از هزار بخش، شهر و شهرستان و بيش از 5 هزار روستاي كشور آغاز شد. حضوري كه براي تجديد بيعت با آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي، شهدا، امام شهدا و در لبيكي مجدد با دعوت مقام معظم رهبري مدظله‌العالي صورت گرفت تا عزت، شرف و اقتدار ملي خود را در نمايش عظيم حضور ملي به اثبات رسانند و پاسخ ماندگار، قاطع و كوبنده‌اي در مقابل توطئه‌هاي شوم نظام سلطه و ايادي آن با بانگ ماندگار «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» بدهند.
 
  حضور يادگاران 8 سال دفاع مقدس
 در ميان خيل جمعيت كه از هر سو به سمت ميدان آزادي جاري بودند، حضور يادگاران هشت سال دفاع مقدس از جانبازاني كه با ويلچر به همراه همسر و فرزندان خود حضور پيدا كردند تا مادر و پدر شهيدي كه با عكس فرزندان شهيد خود با صلابت مسير راهپيمايي را طي مي‌كردند، مشهود بود و جاري و ساري بودن انقلاب را به نمايش گذاشت. در طول مسير راهپيمايي امسال همچنين مردم در محكوميت هتاكي نشريه فرانسوي به پيامبر عظيم‌الشأن شعار دادند و در شعار و عمل نشان دادند كه هميشه عاشق رسول گرامي اسلام هستند و اجازه نخواهند داد حريم مقدسات از سوي هر شخص يا گروهكي مورد اهانت قرار گيرد.

  ارائه جلوه‌هايي از پيشرفت‌هاي علمي
درطول مسير راهپيمايي برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته به گونه‌اي بود كه به صورت مبتكرانه و خلاقانه جلوه‌هايي از پيشرفت‌هاي علمي و تحقيقاتي با جانمايي در نمايشگاه‌ها و غرفه‌ها به راهپيمايان ارائه و اقدامات لازم اطلاع‌رساني مي‌شد و حتي ماكت‌هايي از دستاورد‌هاي علمي و فضايي نيز در مسيرهاي اصلي به نمايش درآمده بود تا نوجوانان و جوانان بتوانند در آينده نزديك ادامه‌دهنده راه تلاشگران عرصه‌هاي علمي و تحقيقاتي باشند.
همچنين در مسيرهاي اصلي راهپيمايي 22 بهمن در پايتخت نيز غرفه‌هاي غنچه‌هاي انقلاب،‌ جنگ نرم، آثار و بركات انقلاب، جهاد فرهنگي و هويت ملي و انقلاب، دقايقي با قرآن و نهج‌البلاغه، آشنايي با بركات نماز، آشنايي با مكارم اخلاقي پيامبر، غرفه‌هاي مشاوره پزشكي و اجراي مسابقات فردي و جمعي در حوزه انقلاب، مهارت‌هاي زندگي و اطلاعات براي آشنايي شهروندان با سبك زندگي اسلامي- ايراني به راهپيمايان ارائه شد.
مراسم راهپيمايي سي و ششمين سالگرد انقلاب با حضور 400 ميهمان خارجي، 265 خبرنگار خارجي از كشور‌هاي مختلف جهان و حضور 4 هزار و 300 نفر از خبرنگاران، تصوير‌برداران و عكاسان صورت گرفت كه در همه جاي كشور حضور پرشور مردم را در قاب تصوير‌هاي تاريخ به ثبت برسانند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن