تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802813153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی 30 بهمن در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه فجر استان فارس خبر داد: برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی 30 بهمن در شیراز خبر گزاری پانا: فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاكید براینكه شهید آیت‌الله ربانی یكی از علما و شخصیت‌های دینی ممتاز فارس، ایران و جهان اسلام است، گفت: برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی، بزرگداشت علم، شهادت و ایثار است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ بهمن ساعت 17:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سردارسرتیپ دكتر غلامحسین غیب‌پرور گفت: شهید آیت‌الله ربانی یكی از علمای معاصر اسلام و چهره‌ای است كه طی 33 سال گذشته در مورد او كوتاهی كرده‌ایم. وی با اشاره به نقش و تاثیری كه آیت‌الله ربانی در راستای شكل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشت، خاطرنشان كرد: من باور دارم كه نقش آن شهید از جهت مبارزه، ایجاد نهضتی كه رهبری آن را حضرت امام(ره) برعهده داشت، نقشی ممتاز و بی‌چون و چرا بوده است. این مقام نظامی ادامه داد: آیت‌الله ربانی، علاوه بر نقشی كه در نهضت اسلامی ایران داشت، فقیهی ممتاز بود كه در رتبه اول فقاهت و در صدر مجاهدان حوزه‌های علمیه است. وی با یادآوری اینكه آن شهید والا مقام اولین شخصیتی بود كه بعد از ارتحال آیت‌الله بروجردی، مرجعیت امام را رسما اعلام كرد، گفت: شهید ربانی بنیان‌گذار حوزه علمیه قم، اولین فقیه منصوب از سوی حضرت امام(ره) در شورای نگهبان، اولین نماینده امام در فارس و از مبارزان شجاعی است كه بارها از سوی ساواك بازداشت و شكنجه شد. غیب‌پرور خاطرنشان كرد: شهید آیت‌الله ربانی 10 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 47 از زندان ساواك برای سازمان ملل نامه نوشته و حقوق بشر مورد ادعای آنان را زیرسئوال می‌برد. وی اضافه كرد: برای برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی، دبیرخانه‌ای در فارس راه‌اندازی شده كه سال 94 نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد و طی ماه‌های گذشته، 175 جلد كتاب و بالغ بر 13 هزار برگ نوشته در خصوص آن شهید مورد مطالعه قرار گرفته و حدود 1230 صفحه مطلب در این خصوص تایپ شده است. غیب‌پرور با تصریح اینكه، این حركت آغازی برای شناخت ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله ربانی است، گفت: دیار فارس در خدمت به اسلام و تشیع مسبوق به سابقه است، نقش ممتاز علمای بزرگی از جمله میرزای اول و دوم، حسینی‌‌الهاشمی، بها‌الدین محلاتی، آیت‌اللهی، امام و شهید دستغیب و دیگر علما را نقش ممتازی بوده كه باید به آن مباهات كرد. فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح كرد: تحلیل بنده این است كه حكومت شاه به تعمد شیراز را مهد جشن‌های 2500 ساله قرار داد، شیراز در زمان آل بویه اولین سرزمینی بود كه شیعه را تشكیل می‌دهد. ما باید به گذشته این سرزمین ببالیم، از نقشی كه در مبارزه با استعمار پیرپیشینیان و علمای ما داشته‌اند ببالیم. غیب‌پرور با یادآوری اینكه یادواره شهید آیت‌الله ربانی شیرازی روز 30 بهمن ماه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود، سخنران این مراسم را آیت‌الله سیداحمد خاتمی اعلام و خاطرنشان كرد: با توجه به تحقیقات و پژوهش‌های انجام و مطالب تهیه شده و فراخوانی كه اعلام شده است، امیدواریم آثاری را در خصوص شخصیت شهید آیت‌الله ربانی، تهیه و منتشر كنیم. فرمانده سپاه فجر فارس تصریح كرد: با توجه به حجم مطالب و آثار گردآوری شده و در حال گردآوری، گمان می‌كنیم كه بیش از یك جلد و حتی چند جلد كتاب در خصوص ابعاد شخصیت شهید آیت‌الله ربانی تهیه شود. غیب‌پرور تصریح كرد: این اولین گام در بزرگداشت شهید آیت‌الله ربانی و سایر علما و شخصیت‌های تاثیرگذار استان فارس بشمار می‌رود و تلاش می‌كنیم در آینده برنامه‌هایی را برای معرفی شخصیت‌های مختلف، كه هم از افتخارات فارس و شیراز هستند، برنامه‌ریزی و برگزار كنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن