تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین دفاع از نظام ارائه تصویر درست از کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد؛ بهترین دفاع از نظام ارائه تصویر درست از کشور است خبرگزاری پانا: معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرد و از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز 22 بهمن قدردانی کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت 22:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در جمع مدیران  استان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور گسترده و حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد همپای سایر استانهای کشور در راهپیمایی روز 22 بهمن تقدیر کرد.
انصاری بیان کرد: آنچه امروز مردم ایران و  همه جهانیان و رسانه ها شاهد بودند،  نمایش آگاهی، وفاداری، عزم و اراده ملتی بود که با تکیه بر گذشته پرافتخار خویش، راه غرور انگیز آینده روشن خود را ترسیم کردند.
دشمن در پی نامشروع جلوه دادن دین در اداره کشور است
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دفاع از  انقلاب  گونه ها و جلوه های متفاوتی دارد، ابراز کرد: زمانی مردم در خیابان ها علیه رژیم شعار می دادند و زمانی دیگر در جبهه های جنگ جلوه های زیبای ایثار و شهادت را در دفاع از نظام و میهن خویش به منصه ظهور گذاشتند
این مقام مسئول اظهار کرد:  اینک باید سعی شود تصویری درست از کشور به جهانیان ارائه شود زیرا دشمن با مستمسک قرار دادن کمبودهای طبیعی در پی ناکارآمد جلوه دادن  دین در اداره مملکت است.
حجت الاسلام والمسلمین انصاری ابراز داشت: دین امروز در معرض داوری جهانیان است و رسانه های غربی و دشمن با ظرافت در پی نامشروع جلوه دادن آن هستند.
وی گفت: وظیفه همه اقشار بخصوص دانشگاهیان  برای ارائه تصویر درست از دین  انکار ناپذیر است.
انصاری به توصیف  سلامت زبان، چشم، ذهن و رفتار  کارگزاران با مردم  اشاره کرد و گفت: همه دولتمردان باید سیمای کارگزاران حضرت علی(ع) را داشته باشند.
وی  به  شرایط اداره کشور در دوران حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت:  در دوران امام، بنیان هایی  مانند بسیج،سپاه، جهاد کشاورزی و نهادهای انقلابی دیگر تاسیس  که باعث حرکت جامعه شدند.
انصاری به شرایط کشور در منطقه هم اشاره کرد و گفت: در هنگامه ای که منطقه خاورمیانه و جهان پیرامون ناآمن است، ایران به جزیره ثبات  تبدیل شده است و اینهااز  نتایج تدبیر در اداره کشور است.
افزایش بودجه عمرانی علیرغم کاهش درآمدهای دولت
این مسئول به عملکرد دولت تدبیر  و امید در یک سال و نیم گذشته پرداخت و گفت: در شروع به کار دولت  با عدم موازنه و تراز پرداخت ها مواجه بودیم بطوری که در این سال از بودجه 127 هزار میلیاردی تنها 13 هزار میلیارد به بخش عمرانی تخصیص و بقیه  صرف بودجه های جاری شد.
وی با بیان اینکه بیماری ساختاری انقلاب  سابقه ای تاریخی دارد اظهار کرد: در در بودجه متاسفانه هزینه های جاری بسیار بالاست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با اینکه  درآمدهای دولت در سال 92 کاهش داشت اما 23 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد که نشان دهنده توجه دولت به عمران و آبادانی کشور علیرغم  وجود موانع  است.
انصاری ابراز داشت: درآمدهای دولت در سال 93  تحت تاثیر کاهش قیمت  و کاهش صادرات نفت و میعانات نفتی، با کاهش مواجه شد اما در ده ماهه نخست سال 23 هزار میلیارد تومان به بخش عمرانی تخصیص داده شد و انتظار می رود این رقم تا پایان سال به 30 هزار میلیارد تومان برسد.
دولت در مهار نرخ رشد تورم موفق است
معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: یکی از مسائل اساسی که دولت با آن مواجه بود، مساله تورم فزاینده بود که دولت در مهار نرخ رشد این تورم 40 درصدی موفق بود و توانست آن را به 18 درصد کاهش دهد.
حجت الاسلام والمسلمین انصاری گفت: در سال 91، کشور نرخ رشد اقتصادی -6/5 درصدی را تجربه کرد در حالی که  امروز  رشد اقتصادی کشور+2 درصد است.
وی سیاست های اقتصاد مقاومتی را راهگشای اقتصاد کشور عنوان کرد، دولت اجرای این سیاست ها را در دستور کار دارد.





















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن