تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805067726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر تحریم باعث تسلیم ایران شده، پس چرا به تحریم ادامه نمی دهید؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اگر تحریم باعث تسلیم ایران شده، پس چرا به تحریم ادامه نمی دهید؟


حجت الاسلام و المسلمین روحانی در سخنرانی ۲۲ بهمن ۹۳ خطاب به امریکا گفت: شما ادعا می کنید که تحریم باعث شده است ملت ایران تسلیم شود پس چرا به تحریم ادامه نمی دهید؟ پس چرا آمده اید پای میز مذاکره تا تحریم ها برداشته شود؟ دروغگویی را کنار بگذارید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع راهپیمایان در میدان آزادی افزود: من از همه ملت ایران به خاطر این حضور شکوهمند سپاسگزاری می کنم. رئیس جمهور گفت: 36 سال است از خواست ملت ما برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران گذشت اما آرمان ملت ما همچنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
 روحانی افزود: جمهوری اسلامی دو ارزش و دو آرمان مردم سالاری و دین سالاری را در کنار خود دارد و جمهوری اسلامی ایران تبلور شریعت در ظرفیت یک ملت بزرگ است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران تجلی حکومت خداوند در قامت ملتی رشید و جمهوری اسلامی ایران اعمال اراده الهی از طریق امتی بیدار و هوشیار است.
سخنرانی رئیس جمهور در مراسم 22 بهمن

 روحانی افزود: ریشه های این انقلاب، آرمان ها و اصول ما تغییرناپذیر است و اگر در فروع و اجرا چیزی مورد نظر باشد باز هم در چارچوب جمهوری اسلامی ایران از طریق انتخابات و صندوق آراء مردم خواهد بود.
رئیس جمهور گفت: همانطور که امام عزیز و بزرگوار فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه اضافه، اسلامیت ما عین جمهوریت و جمهوریت ما عین اسلامیت ماست.
روحانی تصریح کرد : ما برای اعمال اراده مردم بهترین راه را اجرای احکام اسلام می دانیم و برای جمهوریت ، بهترین راه اراده و حاکمیت مردم در چارچوب مقررات اسلامی است. وی با اشاره به اینکه امام به رای مردم شرعیت داد و برای آن فتوا صادر و رهبر معظم انقلاب هم رای را حق الناس اعلام کردند گفت: جمهوری اسلامی ایران یک نظام انتخاباتی با مبانی شرعی و فقهی است همه ما به این نظام احترام گذاشته ایم و خواهیم گذاشت.
رئیس جمهور خواست دوم ملت را در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال دانست و افزود: مردم ما در طول دهه ها و حتی قرن ها برای استقلال مبارزه کردند، از زمان فتوای تنباکو گرفته تا مبارزه برای خلع ید بیگانگان در مسئله نفت و تا فتوای امام در سال 43 برای مبارزه با کاپیتولاسیون، همه جا استقلال، آرمان بزرگ ملت ما بود و ما توانستیم به استقلال دست یابیم.
روحانی با تاکید بر این که ما استقلال را آسان به دست نیاورده ایم تا آن را آسان از دست بدهیم تصریح کرد: استقلال به معنای بیگانه ستیزی یا بیگانه هراسی نیست، استقلال به معنای آن است که ما روی پای خود ایستاده ایم، اراده مردم حاکم است و نخواهیم گذاشت هیچ قدرت و ابرقدرتی در اراده ملی ملت بزرگ ایران تاثیر بگذارد.
رئیس جمهور گفت : ما در میدان جنگ  از استقلال دفاع کردیم و در پای میز مذاکره هم از استقلال مان دفاع کرده  و خواهیم کرد .
آقای روحانی در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود : آن روز که  در میدان جنگ رزمندگان ما می جنگیدند ، پشت جبهه همه مردم  پشتیبان رزمندگان عزیز ما  در جبهه های نبرد بودند و هیچ خیانتی بالاتر از خیانت پشت جبهه نیست .
وی گفت : امروز هم  آنها که  در میدان دیپلماسی مشغول مبارزه هستند ، همه  ملت بزرگ ما و راهبر بزرگ این انقلاب از این جبهه پشتیبانی می کنند  .
رئیس جمهور افزود : امروز تنها  دشمنان این ملت  با میز مذاکره  مخالفند یعنی صهیونیست ها .
آقای روحانی گفت : صهیونیست ها همه  تلاش خود را به کار گرفته اند اما دنیای امروز به خیانت  آنها  پی برده است ، مخصوصاً بعد از جنایت هایی که ماههای گذشته در غزه مرتکب شدند و همواره جانیان صحنه در منطقه ما بوده اند .
رئیس جمهور افزود : سومین خواست ملت ما آزادی بود ، جمهوریت بدون آزادی معنا  ندارد .
وی گفت : اسلام و اسلامیت  هم در کنار آزادی است  و وحدت ملی ما هم  امروز با کثرت و تنوع  افکار داخلی به انسجام ملی خود ادامه می دهد .
رئیس جمهور گفت: تنوع افکار و سلایق و تحلیل‌ها بلا مانع است اما در منافع ملی و مصالح ملی همه ما یکصدا هستیم امروز هم همانند 36 سال پیش فریاد می زنیم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی.
 آقای روحانی افزود: انقلاب اسلامی ما از آن همه ملت ایران است نه مربوط به قوم خاصی هست و نه مربوط به قشر خاصی و نه جناح خاصی، ملت یکپارچه قیام کرد.  
وی اضافه کرد: امروز هم همه باید از منافع مردم و جمهوری اسلامی ایران به خوبی دفاع کنیم.  
رئیس جمهور گفت: انقلاب برای تغییر اسم نبود انقلاب برای تغییر رسم‌ها بود.
وی افزود: امروز هم خواسته مردم و نسل جوان ما همان خواسته 36 سال قبل ملت ایران است، مردم ما در سال گذشته با آراء خود طبق رهنمودهای رهبری پای صندوق‌های آراء آمدند و دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند.
روحانی گفت: این دولت متعهد به رأی مردم، وفادار به وعده‌ها خواهد بود؛ مسیر خود را ادامه می دهد و یکی بعد از دیگری به وعده‌ها در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عمل می‌کند.
وی افزود: پیام تدبیر و امید با همکاری مردم از طرف دولت به همه جهانیان رسیده است.   رئیس جمهور گفت : پارسال در همین روز و در همین جایگاه وعده دادم که این دولت تا سال آینده رکود را پشت سر خواهد گذاشت و امروز با افتخار به ملت ایران می گویم  که ما در شش ماهه اول امسال دارای رشد 4 درصدی بودیم .
روحانی در ادامه سخنان خود در جمع راهپیمایان  22 بهمن  افزود : همه جهانیان بدانند ملت ایران قدرتمند  و با کفایت در مسیر پیشرفت، راه خود را ادامه می دهد .
وی گفت : ما سال 91 و 92 را با رشد  منفی پشت سر گذاشتیم  اما سال 93 را  انشاء الله  با رشد مثبت  به پایان خواهیم برد .
رئیس جمهور با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال  صنعت  رشد شش و نیم درصدی ، معدن  رشد ده ونیم درصدی و بازرگانی رشد  پنج و 4 دهم درصدی را تجربه کرد افزود : در زمینه  نفت  و سایر مسائل اقتصادی نیز رشد قابل توجهی داشته ایم .
وی گفت : ما کاری کردیم که رونق اقتصادی در کشور آغاز شود و در این  مسیر ، سهولت کسب و کار و زدودن موانع اولین کار بود .
رئیس جمهور افزود : در یک سال گذشته  ایران  از لحاظ کسب و کار 22 رتبه صعود کرده است .
وی گفت : امروز برای سهولت در صادرات و  واردات  ، صادرات  کالا  از هفت روز به یک روز  و  واردات کالا بویژه  کالاهای اساسی نیز از 26 به سه روز تقلیل یافته است .
رئیس جمهور افزود : تسهیلات برای رونق کسب و کار و تجارت  و صنعت  امسال 40 درصد بیش از سال قبل  در اختیار بخش تولید قرارگرفته است .
آقای روحانی گفت : در دولت تدبیر و امید، هفت هزار طرح نیمه تمام تکمیل شده است و امروز مشغول فعالیت  هستند و این نشانه آن است که ملت ما در مسیر رونق و اقتصاد مقاومتی حرکت می کند .

رئیس جمهور گفت:  صادرات غیر نفتی در ده ماه امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 24 درصد رشد داشته است.
روحانی در ادامه سخنانش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود: میزان صادرات غیر نفتی در ده ماه نخست سال گذشته 34 وسه دهم میلیارد بود که در ده ماه نخست  امسال به 42 و 6 دهم میلیارد رسید.
وی اضافه کرد:در زمینه نفت و گاز امسال با وجود تحریم ها و فشارها پیشرفت های شگفت انگیزی داشتیم و تولید نفت ما در یک سال گذشته از 2 و 7دهم میلیون بشکه در روز به 2 و 9 دهم میلیون بشکه در روز ارتقا یافته است.
رئیس جمهور گفت:در تولید گاز  5 فاز در پارس جنوبی به ثمر نشسته است و امروز در مقایسه با پارسال روزانه 100 میلیون متر مکعب گاز بیشتر تولید می کنیم و انشاالله تا سال آینده هم 100 میلیون متر مکعب دیگر به تولید گاز اضافه خواهد شد.
دکتر روحانی در ادامه افزود:در زمینه تولید گندم با وجود خشکسالی ها2 میلیون تن افزایش تولید داشتیم و در سالی که گذشت تنها 6 و 8 دهم میلیون تن گندم خریداری شد.
وی گفت:در زمینه مکانیزه کردن بخش کشاورزی ما توانستیم تحول خوبی ایجاد کنیم و تعداد تراکتورها امروز نسبت به پارسال 250 درصد افزایش یافته و شمار کمباین ها 350 درصد افزایش یافته و 550 هزار هکتار اراضی دشت خوزستان و ایلام را احیا می کنیم.
آقای روحانی افزود:کشت گلخانه ای را برای تامین آب کمتر توسعه می دهیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته قول دادیم تورم 35 درصدی را به 25 درصد می رسانیم افزود:امسال تورم زیر 17 درصد است.
رئیس جمهور گفت:دولت توانست با حمایت مردم ، جوانان و کارآفرینان قدمهای مهمی برای رشد کشور بردارد.

رئیس جمهور در زمینه علم و فناوری در فرهنگ گفت: امروز شاهد رشد بسیار بالا در تمام دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ـ‌ علمی در کشور هستیم به گونه ای که دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور با کیفیت بالا و بازدهی مثبت‌تر به کار ادامه می دهند.
آقای روحانی افزود: دولت قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را عملیاتی خواهد کرد که در این راستا امسال این شرکت‌ها به 1300 شرکت افزایش یافته اند یعنی رشد 22 برابر داشته اند.
رئیس جمهور گفت: این دولت صندوق نوآوری را ایجاد کرده و سرمایه آن را به 2000 میلیارد تومان افزایش داده است.
وی افزود: کشور ما از نظر علمی با دو رتبه افزایش در رده چهاردهم دنیا قرار دارد؛ ما در زمینه نانو به رتبه هفتم رسیده‌ و در زمینه بیوتکنولوژی دو پله صعود داشته‌ایم.
آقای روحانی گفت: امروزه با اطمینان و افتخار می توانیم بگوییم جوانان ما اعم از دختر و پسر در دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیش از هر زمان دیگری به فعالیت‌های دانش‌بنیان خود ادامه می‌دهند و خواهند داد و دولت حامی و پشتیبان آنها خواهد بود.

رئیس جمهور گفت : در زمینه رفاه اجتماعی ، دولت برای امنیت غذایی  امروز 14 میلیون نفر از اعضای خانواده های کم درآمد را تحت پوشش قرار داده  و از آغاز سال ، سبد کالایی را در میان  این افراد توزیع کرده است .
روحانی در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن  افزود : دولت پوشش بیمه درمانی را همانطور که در انتخابات وعده داده بودیم ، به سراسر جمعیت کشور گسترش داده است .
وی گفت : امسال بیش از 8 میلیون نفر از افرادی که فاقد بیمه بودند تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفته اند .
رئیس جمهور افزود : در زمینه سلامت و تحول در سلامت  ، دولت  کار بسیار  بزرگی را شروع کرده و پرداختی مردم امروز در بیمارستانهای دولتی  از 37 درصد به 6 درصد  رسیده است .
آقای روحانی گفت : انواع لوازم  و تجهیزات  پزشکی پرمصرف در بیمارستانها  به وفور در اختیار بیماران قرار داده شده  و قیمت تجهیزات  پزشکی خارجی نیز 42 درصد در بازار کاهش پیدا کرده است .
وی افزود : دسترسی مردم  به اقلام دارویی در بیمارستانها  از 320 قلم به 750 قلم  افزایش پیدا کرده است ، یعنی 134 درصد افزایش .
رئیس جمهور گفت : ملزومات مصرفی نیز از 1480 قلم به 2130 قلم افزایش پیدا کرده است یعنی 44 درصد افزایش .
آقای روحانی افزود : دولت امسال مصمم شد  که 1945 خانه بهداشت روستایی را در سراسر کشور تاسیس کند  که  1100 باب آن تا کنون افتتاح شده است و بقیه آن نیز در بهار سال آینده افتتاح خواهد شد .

رئیس جمهور گفت: این دولت برای اولین بار، قانون جامع ایثارگری را اجرایی و عملیاتی کرد و تمام بدهی های معوق ایثارگران را تا سال 90 پرداخت کرد.
آقای روحانی در ادامه سخنان خود در مراسم 22 بهمن افزود: امروز مشکل بزرگ ما مشکل محیط زیست است چه در شهرهای بزرگ و چه در کلانشهرها.
رئیس جمهور با بیان اینکه مشکل هوای آلوده و ریزگردها از مهمترین این مشکلات است ، گفت:‌ دولت از سال گذشته تاکنون قدم های بسیار مهمی در این زمینه برداشته که توزیع بنزین و گازوئیل استاندارد در کلانشهرها از آن جمله است و به خاطر همین مقداری از رشد آلودگی ها را کاهش داده است.
وی افزود: امسال سهم سوخت مایع در نیروگاه ها از 46 به 30 درصد کاهش یافته و این در کم کردن آلودگی هوای شهرهای بزرگ بسیار موثر بوده است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت امسال 200 هزار خودروی فرسوده را از رده خارج کرده است ، گفت: ما باید با ریزگردها به خصوص در استان های غربی مقابله کنیم اما این کار بسیار بزرگ و عظیم در کوتاه مدت ممکن نیست.
آقای روحانی با بیان این که ریزگردها عمدتاً از کشورهای همسایه با بادهای موسمی و معمولی وارد کشور می شوند ، افزود: دولت هر تلاشی توانسته در این زمینه انجام داده اما باید با کمک کشورهای همسایه غربی بتوانیم برنامه ای بلند مدت برای مهار ریزگردها اجرا کنیم.

رئیس جمهور گفت: در زمینه افتتاح و بهره برداری از سدهای جدید می دانید که 7 سد جدید را در طول این دولت افتتاح کردیم و 53 هزار و 570 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی جدید را اجرایی و عملیاتی کردیم.
روحانی که در مراسم 22 بهمن سخن می گفت افزود: دولت در زمینه سیاست خارجی به همان شعار خود متعهد است و آن تعامل سازنده با جهان با حفظ منافع، اصول و همه آرمان‌های انقلابی است.
وی با تأکید بر اینکه دولت توانست بن بست را در مذاکرات هسته ای بشکند و با رویکرد جدید مذاکرات را ادامه دهد خاطرنشان کرد: آنچه ما در مذاکرات دنبال آن هستیم رسیدن به تفاهم مشترک برد - برد است.
رئیس جمهور برد - برد را این گونه معنا کرد که ایران شفافیتش را برای فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای‌، در چارچوب مقررات بین المللی انجام می دهد و طرف مقابل باید به تحریم های غلط، ضدانسانی و غیرقانونی خود پایان دهد.
وی تفاهم برد - برد را به نفع دو طرف دانست و گفت:‌ آنجا که تحریم پایان می یابد هم به نفع ایران است هم به نفع طرف مقابل، آنها هم نیازمندند.
رئیس جمهور ادامه داد:‌ اینکه آنها می گویند ایران به خاطر تحریم پای میز مذاکره آمده است دروغ می گویند، ایران به خاطر منطق و برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه و جهان پای میز مذاکره آمده است.

رئیس جمهور گفت : شما  ادعا می کنید که تحریم باعث شده است ملت ایران تسلیم شود  پس چرا به تحریم ادامه  نمی دهید؟ پس چرا آمده اید پای میز مذاکره تا تحریم ها برداشته شود؟

روحانی افزود: دروغگویی را کنار بگذارید  بیایید  با ملت های خودتان با صداقت حرف بزنید بیایید بگویید در برابر ملت بزرگ ایران  راهی جز تعامل برای دنیا باقی نمانده است.
رئیس جمهور گفت : بیایید با صدای رسا به دنیا بگویید در منطقه خاورمیانه  اگر بخواهد  صلح و ثبات مستقر شود  اگر بخواهد  تروریسم ریشه کن شود  راهی جز حضور جمهوری اسلامی ایران  وجود ندارد .
وی افزود : شما که دیدید  در عراق، سوریه، لبنان و یمن  آن قدرتی که  توانست در برابر گروهک‌های تروریستی به مردم این کشورها کمک کند جمهوری اسلامی ایران بود.
رئیس جمهور گفت: امروز شما می بینید  با ادامه تحریم  اجماعتان با شکاف مواجه می شود پس بیایید  واقعیت را به مردم بگویید این مذاکرات  به نفع جهان است  به شرط آنکه راه عزتمندانه ای که جمهوری اسلامی ایران پیش پای شما گذاشته  است به خوبی و به درستی از این فرصت استفاده کنید.
آقای روحانی افزود : فکر نکنید که ملت ایران از فشار می ترسد  فکر نکنید  که ملت بزرگ ایران از تحریم می هراسد جمهوری اسلامی ایران  دنبال ایجاد  رشد و توسعه  و ثبات جهانی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند ما دنبال توافقی هستیم که دربردارنده عزت و پیشرفت ملت بزرگ ایران باشد.

رئیس جمهور گفت: ما در طول یک سال گذشته توانستیم بخشی از تحریم‌ها را کنار بزنیم، تحریم‌های غلط و ظالمانه، و شما می دانید قریب به 12 میلیارد دلار از دارایی‌های ملت ایران که به ناحق بلوکه شده است آزاد کردیم.
روحانی افزود: شما می دانید با دور زدن تحریم‌ها، در طول یک سال گذشته تسهیل کردیم.
وی اضافه کرد: شما می دانید جلو ادامه تحریم نفتی را که امریکا ظالمانه دنبال آن بود گرفته‌ و در زمینه امور مالی و بانکی قدم‌های گشایش ایجاد کرده ایم.
رئیس جمهور گفت : صادرات پتروشیمی ، قطعات هواپیمایی،  حمل و نقل دریایی،  خودروسازی بیمه را از تحریم ها خارج کردیم ،  واردات کالاهای اساسی دارویی و تجارت فلزات و طلا را از شرایط سخت گذشته خارج کردیم .
وی افزود :  جمهوری اسلامی ایران به تعهد خود در برابر ملت ایران برای پیشرفت و متعهد ماندن و ارمانهای انقلابش پایبند خواهد بود و همانطور که این دولت از ابتدا اعلام کرده است هم سانتریفیوژها خواهند چرخید و هم اقتصاد کشور، و دولت به این تعهد ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور گفت: می دانید دولت جمهوری اسلامی ایران در یک سال گذشته با قدم هایی که با همت مردم برداشته، ایران هراسی و اسلام هراسی را کاسته و به جهانیان روشن کرده است که منطق ایران در برابر دیگران و بیگانه و غرب همان منطق نامه امام به گورباچف و نامه رهبر معظم  انقلاب به جوانان غرب است ما با منطق با دنیا سخن می گوییم ما با همین منطق راهمان را ادامه خواهیم داد راه ما پیشرفت و تعالی کشور است.
رئیس جمهور گفت: در زمینه منطقه و ثبات منطقه نیز قدم های مؤثری برداشته ایم.
آقای روحانی در ادامه سخنانش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود: جمهوری اسلامی ایران نشست وزرای کشورهای غیرمتعهد را برای حمایت از فلسطین در تهران تشکیل داد و با قدرت به حمایت از مردم فلسطین و غزه در برابر تجاوز ناجوانمردانه اسرائیل پرداخت.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران مسیر و راه خود را ادامه خواهد داد، البته هر کاری که کردیم از انقلاب، پیروزی در جنگ تحمیلی و تا امروز در برابر توطئه ها، فقط با اتکا و اتکال به خداوند بزرگ و حمایت مردم بوده است.
رئیس جمهور گفت: توجه ما به خداست و سرمایه اصلی ما حق ، خاندان اهل بیت و توجهات حضرت ولی عصر (عج) است و ما می دانیم با کمک حق راهمان را تا پیروزی نهایی ادامه می دهیم.
آقای روحانی گفت: امروز هم که 22 بهمن و روز پیروزی ملت است، باز هم دست استمداد ما به سمت حق است و از خدا می خواهیم که ملت ما را در مسیر سربلندی کشور همواره پیروز و موفق بگرداند و باران رحمتش را بر ملت ما همواره نازل کند و دریغ مدارد و رحمت و عطوفت محمدی را بر قلب های ما نازل کند و خداوند به آبروی شهیدان عزت، شرف، استقلال و آزادی مردم ما را نگاهبان باشد.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن