تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802950798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: طرف مقابل اراده سیاسی نداشته باشد ده سال هم مذاکره کنیم به توافق نمی‌رسیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: 22 بهمن شکوه همبستگی ملی و اقتدار ایرانی/14
ظریف: طرف مقابل اراده سیاسی نداشته باشد ده سال هم مذاکره کنیم به توافق نمی‌رسیم
وزیرامور خارجه‌ی کشورمان گفت:رسیدن به توافق مستلزم اراده سیاسی طرف مقابل است و اگر طرف مقابل اراده سیاسی داشته باشد می‌توانیم به توافق برسیم و اگر طرف مقابل اراده سیاسی نداشته باشد ده سال هم مذاکره بکنیم به توافق نمی‌رسیم.

محمد جواد ظریف:
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،"محمد جواد ظریف" در راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همیشه مردم ایران  با مقاومتشان به دنیا نشان دادند که این مردم هیچ وقت زیر بار ذلت نخواهند رفت و همیشه فقط پیشرفت خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: آنانی که اکنون دستشان بسته است که تلاش کرده‌اند با فشارملت ما را به زانو در بیاورند، نتوانستند و هیچ وقت هم نمی‌توانند.
 
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات روز قبل اوباما در رابطه با اینکه ایران حامی تروریست است  و توپ در زمین ایران است گفت: این حرف‌ها را آنان برای خوشایند طرف خودشان می‌زنند بحث‌هایی است که تازگی ندارد و امروز مشخص است که چه کسانی از تروریسم‌ همچون داعش حمایت کرده‌اند و تروریست دولتی در سرزمین‌های اشغالی که اقداماتی انجام می‌دهد.
 
ظریف در پاسخ به سوالی مبنی بر فرمایشات رهبری که فرموده‌اند که مذاکره باید یک مرحله‌ای باشد بیان داشت: نظرات دیدگاه‌ها و رهنمودهای و خط قرمز‌هایی که مقام معظم رهبری مطرح کرده است هم راهنمای ما بوده‌ و هم روشی بوده که ما از آن استفاده کردیم و هم یار و کمک ما در این مذاکرات بوده است.
 
وی در رابطه با پیام راهپیمایی برای دشمنان تصریح کرد: این راهپیمایی نشان داد که مردم ما همیشه کنار دولت و در خط رهبری حضور داشتند و این حضور ادامه خواهد داشت.
 
وزیر امور خارجه کشورمان ‌ در خصوص اهانت به پیامبر عظیم شان اسلام گفت: بنده از نخستین گروه‌هایی بودیم که این اقدام را محکوم کردم و من هم در حد خودم نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد نوشتم و ضمن اینکه پیام مقام معظم رهبری فرستادم و ضرورت توجه به این موضوع و اینکه غرب نیاز دارد که یک بار برای خود به این فکر بیفتد که چرا این همه افراط از محیط غرب ساطع می‌شود و چرا کسانی که گردن مردم را می‌زنند دست پروده غرب هستند و چه اشکالی در سیستم غربی وجود دارد که تمامی این‌ها در این سیستم وجود دارد و ما این نامه را برای دبیر کل سازمان ملل نوشتیم‌ و فکر می‌کنیم اقدام جدی باید در این زمینه صورت بگیرد.
 
ظریف در رابطه با یک مرحله‌ای شدن مذاکرات اظهار داشت: دیدگاهی که بنده خودم مدتی که در مذاکرات دنبال کردم همین دیدگاه بوده و خوشحالم که نظر مبارک مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تاکید دارد.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال توافق تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد گفت: رسیدن به توافق مستلزم اراده سیاسی طرف مقابل است و اگر طرف مقابل اراده سیاسی داشته باشد می‌توانیم به توافق برسیم و اگر طرف مقابل  اراده سیاسی نداشته باشد ده سال هم مذاکره بکنیم به توافق نمی‌رسیم.
 
در پایان در رابطه با تاثیر حمایت‌های رهبری در روند مذاکرات‌ خاطر نشان کرد: اگر حمایت‌های مردم و رهبری نباشد امکان کار نداریم و خوشحالیم که مردم خوب ما همواره در کنار تیم مذاکره کننده بودن و ما واقعا وام دار مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام /







کد خبر: ۵۱۳۰۰۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن