تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805026897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحوثی: انقلاب یمن ‎هیچ‎ کس را منزوی نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: الحوثی: انقلاب یمن ‎هیچ‎ کس را منزوی نمی‌کند
رهبر جنبش انصارالله یمن، صدور اعلامیه قانون اساسی را اقدامی ضروری، موفقیت آمیز، قانونی و مهم توصیف کرد و گفت: انقلاب یمن هیچ گروهی را منزوی نمی کند.
العالم: "سید عبدالمالک الحوثی" شامگاه سه شنبه در اظهاراتی تلویزونی گفت: استعفای رئیس جمهور و نخست وزیر برای به تعطیلی کشاندن نهادهای دولت صورت گرفت، و یمن تا قبل از صدور اعلامیه قانون اساسی در آستانه آشوب و ناآرامی قرار داشت.

وی افزود: برخی از گروه های سیاسی یمنی قصد داشتند بحران کشور را بیش از پیش پیچیده کنند تا اوضاع یمن به سوی آشوب و ناآرامی کشیده شود.

الحوثی خاطرنشان کرد: انقلاب یمن فقط مربوط به یک جریان یا مناطق محدودی از این کشور نیست؛ بلکه بیانگر دغدغه ها، رنجها و مطالبات کل ملت یمن است؛ هدف از انقلاب یمن تحقق دستاوردهایی برای یک قشر خاص نیست.

الحوثی اظهار داشت: هیچگاه نمی توانیم در برابر گروه های داخلی و خارجی سکوت کنیم و کشور را به سوی فروپاشی بکشانیم.

الحوثی تأکید کرد: ما به عنوان ملت یمن حق داریم که با کشیده شدن کشور به سوی آشوب و فروپاشی مخالفت کنیم.

رهبر انصارالله از قبایل "البیضاء" که دستاوردهای بزرگی را در پاکسازی این منطقه از تکفیری ها محقق کردند، به صورت ویژه قدردانی کرد.

الحوثی خاطرنشان کرد: اعلامیه قانون اساسی علیه رئیس جمهور نبود، زیرا او و نخست وزیر در واقع استعفا کرده بودند.

الحوثی گفت: در اعلامیه قانون اساسی حزب الاصلاح کنار گذاشته نشده است و از مشارکت هر طرفی استقبال می کند؛ این درحالی است که الاصلاح با هر طرف دیگری به ویژه گروه های انقلابی مخالف است.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: ما به همه گروه های سیاسی اعلام کردیم که انقلاب هیچ یک از گروه ها را منزوی نخواهد کرد و اعلامیه قانون اساسی هیچ طرفی را از صحنه سیاسی دور نکرده است و حزب اصلاح نیز می تواند در اداره امور کشور مشارکت کند و علیه این حزب در اعلامیه قانون اساسی موضع گیری نشده است . اعلامیه قانون اساسی امور مربوط به مرحله انتقالی را تبیین کرده است و نباید با اعلامیه قانون اساسی به صورت منفی و دشمنانه برخورد کرد زیرا این اعلامیه علیه هیچ فرد و طرفی نیست .

وی افزود: اعلامیه قانون اساسی هیچ خطر و تهدیدی برای اقتصاد کشور محسوب نمی شود ؛ و حزب اصلاح چنین وانمود می کند که یمن از هر گونه توانمندی اقتصادی بی بهره است و فقط باید وابسته به خارج باشد .

الحوثی خاطرنشان کرد: گروه های داخلی و کشورهای عربی و غیرعربی منافعی در یمن دارند و تأمین منافع آنها مشروط به برقراری امنیت و ثبات در یمن است و مردم یمن به منافع مشروع کشورهایی که به منافع آنها (مردم یمن) احترام بگذارند ، احترام خواهند گذاشت . 

الحوثی به افرادی که درپی ایجاد آشوب یا ضربه زدن به اقتصاد یا امنیت یمن هستند ، هشدار داد و افزود : من به افرادی که برخلاف خواست مردم یمن رفتار می کنند ، هشدار می دهم زیرا چنین افرادی اگر منافع مردم را به خطر بیندازند ، در واقع منافع خود را به خطر انداخته اند .

الحوثی اظهار داشت: همه ما باید با آشوب ها و توطئه هایی که برای یمن چیده می شود ، با جدیت مقابله کنیم .  مردم یمن برای پایان دادن به آلام خود قیام کرده اند و هیچ فردی نمی تواند قیام مردمی را با اعمال زور و فشار نابود کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: هیأت های دیپلماتیکی که در صنعا مستقر هستند ، وضعیت امنیتی مناسبی دارند و هیچ نگرانی درباره به خطر افتادن آنها وجود ندارد . کمیته امنیتی به وظیفه خود که تأمین امنیت است ، به خوبی عمل می کند و اگر هیأت های دیپلماتیک بخواهند با اهداف سیاسی تظاهر به نداشتن امنیت جانی کنند ، به اهداف خود نخواهند رسید.

الحوثی به مساله جنوب یمن نیز اشاره کرد و گفت : ما امیدواریم که برادران جنوبی ما به مطالبات خود در چارچوب عدالت و در حد امکان دست پیدا کنند.

الحوثی با درخواست از ساکنین استان تعز برای مشارکت در اداره امور کشور گفت : برخی گروه ها تلاش می کنند در تعز فتنه تجزیه و تقسیم را اجرا کنند ولی برادران ما در این استان هوشیار و بیدار هستند؛ ما امیدواریم که همگان دست به دست هم بدهند و در مسیر درست حرکت کنند و راه را برای فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان ببندند.




تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن