تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804396890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام به یمن پیروزی انقلاب جان تازه ای گرفت - اخبار ایران و جهان |


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام فعالی:
اسلام به یمن پیروزی انقلاب جان تازه ای گرفت

حسینعلی فعالی


شناسهٔ خبر: 2483925 دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
استانها > مازندران

گلوگاه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه گفت: به یمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) اسلام ناب در جهان جان تازه ای گرفت. به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه، حجت‌الاسلام حسینعلی فعّالی اظهارداشت: دین و دینداری که تاقبل از انقلاب از سوی قدرتهای جهانی، عامل عقب ماندگی و بعنوان  افیون ملتها مطرح گردیده بود به صحنه جامعه آمد و راه جدیدی را پیش پای بشر گشود.

وی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، تلاش های فراوانی برای سرنگونی یا مهار انقلاب انجام داده اند اما با هوشیاری حضرت امام (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه ملت ایران در صحنه های مختلف ناکام ماند. کم کم مسلمانان بیدار شدند و انقلاب اسلامی جاپای خود را در منطقه باز کرده و به پیش می رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از فراگیر شدن دین اسلام به وحشت افتادند چراکه به خوبی می دانند اگر اسلام با خلوصش به گوش جهانیان برسد گرایش به سمت این دین الهی هر روز افزون و افزون تر خواهد شد لذا برای جلوگیری از کابوس وحشتناکی که وجودشان را فرا گرفته است سعی می‌کنند به انحاء مختلف اسلام را بدنام نموده تا کسی رغبت برای پذیرش این دین الهی پیدا نکند.حجت‌الاسلام حسینعلی فعّالی همچنین افزود: یک روز احمقانی کج فهم بنام طالبان بعنوان مظهر دین و دین خواهی به بشر معرفی کردند و روزی دیگر جریان های خشونت طلب و ضدانسانی بنام القاعده را به عنوان مدافع دین به رخ جهانیان کشیدند و امروز هم جریان های تکفیری که بنام دین، انواع و اقسام جنایتها مرتکب می شوند اما غافل از اینکه این حرکت ها دیر یا زود نابود و اسلام چهره واقعی حود را به جهانیان نشان خواهد داد.

این مسئول فرهنگی  ابرازداشت: از سویی دیگر دشمن زخم خورده  و وحشت زده تلاش می‌کند چهره پیامبری که دین الهی را برای هدایت بشر به ارمغان آورده است در نزد جهانیان خدشه دار نموده تا از این رهگذر اسلام را از نظرها بیندازد، اما غافل از اینکه این حرکت ها نه تنها خدشه ای بر ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و دین جاودانه آن وارد نمی کند بلکه باعث زدودن بسیاری از غبارهایی می‌شود که پیرامون اسلام را فراگرفته است و انسانهای تشنه حقیقت به مطالعه و تحقیق وامی دارد و آنان که آگاهانه در این راه گام برمی دارند به حقیقت دست خواهند یافت و همین امر سبب گسترش روز افزون اسلام در میان جهانیان خواهد گردید و دشمنان بیش از پیش رسوا و سرخورده خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: حرکت مذبوحانه و پلید روزنامه شارلی ابدو و دولتمردان فرانسوی و حامیان مستکبر آن، باعث می‌شود امت اسلامی بیدارتر و تنفرشان نسبت به استکبار و عوامل ان بیشتر و بیشتر گردد و از این رهگذر روز به روز بر اتحاد و انسجام آنها افزوده خواهد شد و جریان های وابسته مطرود و منفور واقع شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن