تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده: مي‌‌توانستم در پيکان بمانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهیم‌زاده: می‌‌توانستم در پیکان بمانم
سرمربي سابق پيکان ادعا مي‌ کند که اگر در اين تيم مي‌ ماند، قطعا نتايج بهتري مي‌ گرفت.

منصور ابراهیم‌زاده در این به "ورزش سه" گفت: من همیشه در تمام تیم هایی که حضور داشتم، در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌ گرفتم. دلیل آن هم مشخص است، وقتی یک نیم فصل با یک تیم کار می‌ کنی به خوبی اخلاق و رفتار بازیکنان آشنا می‌ شوی. ضمن این که در نیم فصل به خوبی نقاط ضعف خود را می‌ شناسی ومی توانی درنیم فصل تیمت را به خوبی تقویت کنی.

او ادامه داد: این را هم در نظر بگیرد که زمانی که من پیکان را تحویل دادم این تیم در رتبه دهم جدول بود که برای تیمی که از لیگ یک آمده بود نتایج بدی محسوب نمی‌ شد. در همان زمان نفت مسجد سلیمان در رده آخر بود و پدیده تازه لیگ‌برتری شده فقط یک رتبه با ما فاصله داشت. این ها نشان می‌ داد که ما رتبه بدی در جدول رده‌بندی نداشتیم.

ابراهیم‌زاده در مورد بازیکنان تیمش در پیکان هم می‌ گوید: تیم ما در آن زمان چند بخش بود. با بازیکنانی که از لیگ یک آمده بودند، یک عده در لیگ‌برتر بازی کرده بودند و یک بخش هم بازیکنان خارجی مان بودند. به همین دلیل هم زمان می‌ برد که آنها با هم هماهنگ بشوند. به هر حال در زمان مدیریت آقای صنایی ایشان دلیلی داشتند که به ماندن من اصرار داشتند. ما می‌ توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی سابق پیکان در پایان گفت: ما بعد از 6-5 هفته که نتایج خوبی گرفتیم، کم کم نتایج خوب مان شروع شد. تراکتورسازی، فولاد، پدیده و ملوان را شکست دادیم و با نفت‌تهران مساوی کردیم. در آن زمان شرایط ما داشت خوب می‌ شد ولی من هرگز گله ای از این موضوع ندارم . به هر حال برکناری من یک تجربه بودم. من با پیکان قرارداد 2 ساله داشتم و می‌ توانستم در تیم بمانم ولی وقتی دیدم که مدیران باشگاه تمایل دارند که من بروم، مخالفتی نکردم.



1393/11/21 17:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن