تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806967583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت زيرساخت‌ روستاهاي اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۳۲ب.ظ)
تقويت زيرساخت‌ روستاهاي اردبيل مدير کل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اردبيل گفت: با هدف کمک به افزايش و ارتقاي سطح درآمدي و اقتصادي روستاييان و کمک به افزايش ثروت در اين مناطق زيرساخت‌هاي روستاهاي استان اردبيل تقويت مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اکبر طوبي بعدازظهر امروز در آيين افتتاح ميدان احداثي در روستاي آلني، زادگاه آيت‌الله مشکيني اظهار داشت: افزايش اشتغال و کمک به توليد در روستاها باهدف افزايش ثروت و ارتقاي سطح اقتصادي خانوارهاي روستايي همواره مورد تأکيد و حمايت استانداري اردبيل بوده است.
وي افزود: در راستاي افزايش سطح اقتصادي در روستاها از برنامه‌هاي مهمي که مي‌تواند در اين مسير نقش تأثيرگذاري ايفا کند تقويت و تأمين زيرساخت‌هاي مناطق روستايي است که ما در اين مسير براي افزايش و ارتقاي سطح درآمدي و اقتصادي روستاييان و کمک به افزايش ثروت در اين مناطق از تقويت زيرساخت‌هاي اين مناطق حمايت مي‌کنيم.
طوبي افزايش زيرساخت‌ها را از برنامه‌هاي اصلي و اولويت‌دار برشمرد و گفت: در اين مسير ما تمام تلاش و جديت خود به کار مي‌گيريم تا روستاها در اين زمينه تقويت شوند که اميدواريم با آيين امر بتوانيم زمينه توليدات بيشتر در روستا و افزايش سطح درآمد مردم آيت مناطق را شاهد باشيم.
مدير کل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اردبيل با اشاره به نقش روستاييان در عرصه توليدات در حوزه‌هاي مختلف بيان کرد: روستاييان نقش بسيار تأثيرگذاري در خودکفايي غذايي و تحقق اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري با توليدات مختلف خود دارند و بايد با توجه و بها دادن به اين فعاليت‌ها زمينه افزايش آن را فراهم کنيم.
وي تصريح کرد: توسعه پايدار استان اردبيل در گرو توسعه مناطق روستايي است؛ چراکه روستاها محور و کانون توليدات؛ به‌ويژه در حوزه دامي و کشاورزي به شمار مي‌روند که در صورت غفلت و بي‌توجهي به اين مناطق، روستاييان نقش توليدي خود را از دست‌ داده و به مهاجرت به مناطق شهري روي مي‌آورند.
طوبي ارتقاي شاخص‌هاي توسعه‌اي استان را از جمله برکات انقلاب اسلامي دانست و گفت: ما بايد با انجام کارهاي عمران و آباداني بيشتر دستاوردها و برکات انقلاب اسلامي را بيش از گذشته به همگان معرفي کنيم.
مدير کل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اردبيل با گراميداشت ايام‌ دهه فجر و ياد و خاطره شهدا و آيت‌الله مشکيني بيان کرد: آيت‌الله مشکيني عالمي فرزانه و گران‌قدر بود که خدمات ارزنده و والايي را به کشور ارائه کرد.
در اين مراسم با حضور جمعي از مسوولان و اقشار مختلف مردم، در روستاي آلني، زادگاه مرحوم آيت‌الله مشکيني، ميدان احداثي در اين روستا و المان نصب‌شده در آن به بهره‌برداري رسيد.
اجراي برنامه‌هاي مختلف و تجليل از برندگان مسابقه فجر و تعدادي از ورزشکاران و ايثارگران منطقه از ديگر برنامه‌هاي برگزار شده در اين مراسم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن