تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجدی: کرار پنج‌شنبه به ایران برمی‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ماجدی: کرار پنج‌شنبه به ایران برمی‌گردد




سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: جاسم کرار از باشگاه مرخصي يک روره گرفته و با توجه به تعطيلي فردا پنج‌شنبه در تمرينات ما حاضر مي‌شود.





خبرگزاری فارس: میرشاد ماجدی اظهار داشت :‌طبق برنامه جدید قرار است از روز 5 اسفند ماه به جزیره کیش سفر کنیم و با توجه به فاصله‌ای که در این تاریخ میان بازی‌های لیگ به وجود آمده تا روز 9 اسفند ماه در کیش بمانیم.

وی افزود: این اردو توسط کادر فنی درخواست شده و مدیریت باشگاه هم با این مسئله موافقت کرده است. هدف ما از سفر به کیش همدلی بیشتر است تا در ادامه مسابقات با تمام قوا و با روحیه‌ مناسب پا بگذاریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال از مرخصی یک روزه کرار خبر داد و گفت: کرار از باشگاه مرخصی یک روزه گرفته و با توجه به تعطیلی تمرین فردا به کشور عراق سفر می‌کند البته با او صحبت کرده‌ایم و این بازیکن روز پنجشنبه در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند تا برای دیدار روز اول اسفند مقابل گسترش فولاد آماده شود.






تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن