تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري تسهيل گر حضور مردم در راهپيمايي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۴۰ب.ظ)
انتظارات شوراي شهر از شهرداري براي 22 بهمن شهرداري تسهيل گر حضور مردم در راهپيمايي باشد اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران با تقدير از برنامه ريزي هاي انجام شده در شهرداري تهران براي 22 بهمن، بر ضرورت تسهيل حضور مردم در راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي توسط شهرداري تاکيد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي طلايي با اشاره به تکليف مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن گفت: از مردم انتظار دارم علاوه بر شرکت در راهپيمايي، در اداره و برگزاري مراسم 22 بهمن مشارکت کنند؛ زيرا يوم الله دهه فجر و 22 بهمن متعلق به آنها است.
وي تاکيد کرد: اين قبيل مراسم و مناسبت ها نبايد دولتي شود، بلکه شهرداري تنها بايد براي برگزاري اين جشن مردمي نقش تسهيل گري را ايفا کند. در اين راستا، ناوگان حمل و نقل عمومي بايد در اختيار مردم قرار بگيرد، تبليغات محيطي به مضامين انقلابي اختصاص يابد، نظافت شهر در مسير راهپيمايي به خوبي حفظ شود و اقداماتي از اين دست بايد صورت بگيرد.

22 بهمن به نماد وحدت تبديل شود
احمد مسجدجامعي با تاکيد بر نقش وحدت بخش 22 بهمن گفت: ما 22 بهمن را بايد به نماد وحدت و همدلي تبديل کنيم و زمينه افتراق و دسته بندي و گروه بندي را از بين ببريم. هدف ما در 22 بهمن بايد تحقق فرمايش امام (ره) باشد که فرمودند «همه باهم باشيم» و اين روز بايد تجلي اين پيام باشد.

معاونت فرهنگي اجتماعي برنامه ها را باشکوه برگزار کند
عبدالمقيم ناصحي با اشاره به اهميت 22 بهمن در تاريخ کشورمان گفت: دهه فجر ايام موفقيت و سرافرازي ملت ماست که در اين بين، روز 22 بهمن از اهميت ويژه اي برخوردار است؛ زيرا روز پيروزي ملت است. بنابراين همه اقشار مردم بايد در راهپيمايي 22 بهمن حضور باشکوهي داشته باشند.
رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شورا ادامه داد: برگزاري مراسم 22 بهمن تنها وظيفه دولت، شهرداري يا ارگان خاصي نيست، بلکه وظيفه همه است. البته در اين ميان شهرداري و به ويژه معاونت فرهنگي و اجتماعي آن نيز وظايفي بر عهده دارند؛ زيرا انقلاب ما يک انقلاب فرهنگي است. به همين جهت برنامه هاي مدون در بخش هاي مختلف براي دهه فجر و 22 بهمن مورد نياز است تا ابعاد گوناگون انقلاب را به مردم و به ويژه نسل جوان که پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را نديده اند، معرفي کنيم.
وي در پايان تاکيد کرد: انتظار داريم معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري برنامه هايي را که براي اين روز تدوين کرده، با شکوه و نظم تمام برگزار کند.

شهرداري کاري کند مردم به زحمت نيفتند
رحمت الله حافظي در خصوص انتظارات شورا از شهرداري در روز 22 بهمن گفت: مردم در خصوص راهپيمايي 22 بهمن وظيفه خود را در اين خصوص مي دانند و حضور چشمگير و پرشوري را خواهند داشت. تنها انتظاري که از شهرداري مي رود، اين است که مثل سال هاي گذشته با فراهم کردن تسهيلات لازم در مسير راهپيمايي کاري کند تا مردم دچار زحمت نشوند.

شهرداري بستر حضور مردم را فراهم کند
محسن پيرهادي با اشاره به اقدامات شهرداري در روز 22 بهمن گفت: شهرداري به واسطه مسئوليتي که در محيط هاي عمومي دارد، وظيفه بسترسازي براي تسهيل حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و استفاده از ابزارهاي فرهنگي براي ترويج پيام انقلاب را بر عهده دارد. براي مثال شهرداري از يک سو در حمل و نقل عمومي براي روز 22 بهمن تسهيلاتي را در نظر مي گيرد و از سوي ديگر، در تبليغات محيطي شهري پيام هاي مرتبط با انقلاب و دهه فجر را انتشار مي دهد.
وي ادامه داد: بنابراين انتظار مي رود اين تبليغات در پايتخت يک کشور انقلابي در يوم الله دهه فجر کاملا به مفاهيم و مضامين انقلابي اختصاص يابد و فضايي براي به نمايش گذاشتن دستاوردهاي فعالان اين عرصه ايجاد شود.
پيرهادي اذعان کرد: شهرداري در دهه فجر امسال به خوبي کار کرده و بايد به همين روند ادامه دهد. البته گراميداشت دهه فجر و 22 بهمن يک امر اداري نيست، بلکه حس تعلق ما به انقلاب و نظام را نشان مي دهد.
عضو شوراي شهر تهران اضافه کرد: مردم ما همواره نشان داده اند که در عرصه هايي مانند راهپيمايي 22 بهمن از مسئولان جلوتر هستند. براي مثال بسياري از افراد به رغم اينکه شروع راهپيمايي ساعت 9 اعلام مي شود، از ساعت 7 در خيابان حضور مي يابند تا عشق خود را به انقلاب نشان دهند. بنابراين وظيفه دستگاه ها از جمله شهرداري، فراهم کردن بستر اين حضور است.

شهرداري به بهترين وجه در 22 بهمن حضور يابد
حبيب کاشاني با بيان اينکه 22 بهمن تنها متعلق به شهرداري نيست، گفت: اين روز متعلق به همه مردم ايران است و همه وظيفه خود را در قبال آن مي دانند. شهرداري هم در کنار ساير ارگان ها مثل يکي از دانه هاي تسبيح به بهترين وجه در راهپيمايي 22 بهمن حضور مي يابد و هر ساله شاهد آن هستيم که به رغم حضور ميليوني مردم در خيابان ها، ساعتي بعد از پايان راهپيمايي هيچ اثري از زباله، به هم ريختگي و بي نظمي در شهر نيست.
وي ادامه داد: همه کساني که در تهران و شهرهاي اطراف زندگي مي کنند، براي استفاده از زيبايي هاي اين روز در راهپيمايي شرکت مي کنند. شهرداري هم در گوشه اي از اين کار قرار دارد و من از همه معاونت ها و شهرداري هاي مناطق همجوار که در برگزاري هر چه باشکوهتر راهپيمايي 22 بهمن مشارکت دارند، قدرداني مي کنم.
کاشاني با اشاره به مشارکت شورا در برنامه ريزي هاي شهرداري براي 22 بهمن گفت: کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر جلسات متعددي را با مسئولان ذيربط در شهرداري داشته اند، اما برنامه ريزي براي راهپيمايي 22 بهمن براي شهرداري تبديل به وظيفه اي هر ساله شده و معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري به اتفاق کميسيون فرهنگي اجتماعي شورا و سازمان زيباسازي هر ساله برنامه هاي جالبي را در اين روز اجرا مي کنند که باعث جذابيت 22 بهمن مي شود. به نظر مي رسد اين اقدامات هر سال گسترش مي يابد که جاي تشکر از دست اندرکاران دارد.

برنامه هاي شهرداري با محوريت فرهنگي اجرا شود
حسين رضازاده با تاکيد بر ابعاد فرهنگي انقلاب گفت: شهرداري مثل هر سال در مسير راهپيمايي 22 بهمن غرفه هاي فرهنگي و اجتماعي بسياري برپا مي کند. انتظار ما اين است که برنامه هاي شهرداري با محوريت فرهنگي اجرا شده و همچنين تسهيلاتي براي حضور مردم در راهپيمايي در اختيار آنان قرار بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن