تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820658180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپيمايي 22 بهمن در 56 نقطه گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۴۰ب.ظ)
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان خبر داد: راهپيمايي 22 بهمن در 56 نقطه گيلان رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان از راهپيمايي 22 بهمن در 56 نقطه در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، حجت‌الاسلام مجتبي اشجري امروز با اعلام اين خبر با تاکيد بر مردمي برگزار شدن جشن‌هاي عيد انقلاب در دهه‌فجر تصريح کرد: جشن‌هاي مردمي به صورت خودجوش برگزار مي‌شود و مردم احساس مالکيت انقلاب را دارند.
اشجري به تشکيل ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: ستاد مذکور زمينه‌اي را فراهم مي‌کند تا مردم نقش خود را به‌درستي ايفا کنند.
وي با بيان اينکه مردم در تمام صحنه‌هاي انقلاب اسلامي خوش درخشيدند، خاطرنشان کرد: 22 بهمن عصاره تمام مناسبت‌هاي انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود و مردم در سالروز انقلاب اسلامي خوش مي‌درخشند.
راهپيمايي 22 بهمن در 56 نقطه گيلان
وي با اشاره به اينکه مردم با حضور در راهپيمايي با شکوه 22 بهمن با شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تجديد پيمان مي‌کنند تا راه شهيدان را به درستي و استواري بپيمايند، خاطرنشان کرد: راهپيمايي روز 22 بهمن در 56 نقطه از استان با شکوه ويژه‌اي برگزار مي‌شود.
اشجري به حضور بيش از 300 خبرنگار براي پوشش اخبار راهپيمايي روز 22 بهمن در گيلان اشاره کرد و يادآور شد: 70 نفر خبرنگار راهپيمايي روز 22 بهمن در شهر رشت را پوشش مي‌دهند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان از ايجاد جاذبه‌هايي براي راهپيمايان در روز 22 بهمن خبر داد و عنوان کرد: تلاش شده فرح، سرور و شادابي همراه با معنويت در مراسم راهپيمايي 22 بهمن براي مردم ايجاد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن