تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف هولناک دو اتوبوس با یک کامیون و سواری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تصادف هولناک دو اتوبوس با یک کامیون و سواری
تصادف شاخ به شاخ دو اتوبوس، کامیون و سواری 86 مسافر جاده‌ای را گرفتار سرنوشت خونینی کرد. این حادثه در اتوبان زنجان به تبریز رخ داد.
آفتاب: تصادف شاخ به شاخ دو اتوبوس، کامیون و سواری 86 مسافر جاده‌ای را گرفتار سرنوشت خونینی کرد. این حادثه در اتوبان زنجان به تبریز رخ داد.

به گزارش ایران، حسین درخشان سخنگوی هلال احمر گفت: ساعت 3:10 بامداد دوشنبه یک اتوبوس که از تبریز عازم تهران بود، حوالی زنجان از پشت با یک کامیون برخورد کرد.

وی ادامه داد: این اتوبوس بعد از این تصادف و عبور از گاردریل به باند مخالف وارد شده و شاخ‌به‌شاخ با اتوبوس دیگر برخورد کرد سپس یک خودروی سواری را نیز در هم کوبیده است.

درخشان تأکید کرد: در این حادثه 86 مسافر جاده‌ای دچار حادثه شدند که 18 نفر آنها به علت جراحات شدید به مراکز پزشکی منتقل شدند.

«غفور آقاجانلو» معاون امداد و نجات هلال‌احمر زنجان نیز گفت: بعد از حادثه برخورد چهار خودرو در این حادثه نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر زنجان-عوارضی- دو اکیپ سیار پایگاه امداد و نجات شمال غرب و میلنه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند. آقاجانلو خاطرنشان کرد: این حادثه 18 مصدوم برجای گذاشت که با همکاری آمبولانس اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.



تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن