تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803363257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طالع ماه تولد؛
فال امروز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه سال 1393




  سرویس کشکول جام نیوز:  



هر زماني كه در جهت كار تازه و جديدي قدم بر ميداريد هيچ چيز نمي تواند مانع شما شود. در مذاكرات موفق مي شويد. سعي كنيد مدت زيادي در گوش كسي بلند صحبت نكنيد. اكنون زمان شكيبائي، توجه و احتياط است.



یک نفر رفتار عجیبی دارد و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد. با شعوری که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار کنید. جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید.



امروز به طور غريزي اگ رمشكلي د رخانواده باشد متوجه مي شويد اگر اين طور بود كمي از خانه خارج شويد. درك و آگاهي شما، شما را به مسيري بسيار سودبخش و مفيد مي رساند، تنها سوال اين است كه آيا به حس ششم خود گوش مي كنيد؟ سعي كنيد كمي بيشتر از هميشه ماجراجو باشيد.



هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید.




شير بودن يعني شما دلسوز و با محبت و يك انسان لطيف، در زير نماي با وقار بيروني مي باشيد و اين پيغامي است كه شما امروز به بيرون مي فرستيد چرا كه امروز بسيار مهربان و محتاط شده ايد. بيشترين استفاده را از اين حالت ملايمت خود ببريد. با مهم ترين افراد زندگي تان تماس گرفته و از شنيدن صداي آنها لذت ببريد.



دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید.اگر با یکی از همکاران مشکل دارید زمان خوبی برای رفع اختلاف است.اگر برای کسی زحمت کشیده اید وقتی از شما قدردانی کند خوشحال می شوید.



امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز خواهید گشت.



درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید.آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد.شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.



تاكيد ستاره اي امروز روي طرز فكر و عقايد شماست. و موضوعي كه براي شما خيلي مهم است ممكن است احساسات داغي را برانگيخته كند. بخصوص اگر در مورد وجدان يا يك مشكل اخلاقي باشد. شما در ضمن ممكن است در مورد يك پيشنهاد تعطيلات برافروخته شويد بخصوص اگر ديگران بر سر اين كه كجا برويد با شما هم عقيده نباشند. اجازه بدهيد تصميمات يك چند روزي به تعويق بيفتند و بعد به يك راه حل مناسب مي رسيد.



شما اين طور فكر مي كنيد كه يكي از همكاران يا آشنايان را خيلي خوب مي شناسيد ولي لازم است كه در اين رابطه تجديدنظر كنيد. در واقع اين شخص به دليل حسادت نمي تواند خوشحالي و موفقيت شما را ببينيد. ولي اين منصفانه نيست چون شما براي به دست آودن هر چيزي سخت تلاش مي كنيد و به ندرت چيزي را به آساني به دست مي آوريد.



ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند . بهمنی عزیز شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد.خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به نحو احسن استفاده کنید.



امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند. در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند هر تصور غیر عادی استهلاکی را که تاکنون به مغزتان رسیده است بطور خلاصه ننویسید. (‌کامل بنویسید.)  
نیک صالحی
207
 




۲۱/۱۱/۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن