تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820279120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامي دست تمام اجانب را از آب و خاک ايران عزيز کوتاه نمود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۵۱ب.ظ)
استاندارقم : انقلاب اسلامي دست تمام اجانب را از آب و خاک ايران عزيز کوتاه نمود استاندار قم در نشست صميمي با اهالي منطقه نيروگاه، با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي دست تمام اجانب را از آب و خاک ايران عزيز کوتاه كرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،استاندارقم در نشست صميمي با اهالي منطقه نيروگاه و در جمع نمازگزاران مسجد امام حسين(ع) خيابان توحيد، احياي اسلام ناب محمدي(ص) را شعار اصلي امام راحل دانست و اظهار كرد: ايشان در راه مبارزه با رژيم طاغوت متحمل سختي ها و مشقت هاي فراواني در داخل کشور و در دوران تبعيد گشت و در همين مسير فرزند گرامي اشان نيز به شهادت رسيدند.
وي با اشاره به فضاي رعب و وحشت حاكم بر کشور در دوران طاغوت اضافه کرد : خداوند قدرت و جسارتي را در دل مردم ايجاد کرد که در برابر اين فضاي خفقان آور بپا خيزند .
حجت اسلام والمسلمين صالحي منش برقراري حکومت جمهوري اسلامي را خواسته و آرزوي هميشگي حضرت امام(ره) دانست و ادامه داد : شکوفايي و رونق حوزه هاي علميه مراکز علمي و پژوهشي حوزوي از آثار و ثمرات فرهنگي انقلاب اسلامي است .
وي حوزه علميه قم را نعمت الهي و توسعه کمي و کيفي آن را از برکات انقلاب اسلامي برشمرد و تصريح کرد : نخبگان حوزوي در قم همگام با جديدترين فناوري هاي روز به اشاعه و تبليغ فرهنگ تشيع در جهان مشغولند.
نماينده عالي دولت در استان قم با اذعان بر نفود و سيطره قدرت هاي خارجي در امور داخلي کشور و اشاعه فساد در تمام بخش هاي جامعه در رژيم ستمشاهي گفت : انقلاب اسلامي دست تمام اجانب را از آب و خاک ايران عزيز کوتاه نمود .
استاندار قم با تأکيد بر ارتباط و پيوند صميمي مردم و مسئولين، دسترسي آسان مردم به مديران را از ويژگي هاي سازمان هاي اداري نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و بيان کرد : عزم ما مسولان بر اين است تا قم از هر جهت نمونه باشد و براي رسيدن به اين نقطه بايد تلاش جهادگونه داشت.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش عزت، آرامش ، امنيت و استقلال كشور را از نعمت هاي خدادادي به اين انقلاب و مردم انقلابي ايران برشمرد و خاطر نشان کرد : اگر چه تحريم هاي ظالمانه سختي هايي را براي اين كشور ايجاد كرده است ، اما ملت ايران ثابت کرده اند که در سختي ها و ناملايمات پشتيبان نظام و مسؤلين بوده و از فرهنگ و مذهب خود حمايت مي کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن