تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید سفیر ایران در کویت بر کمک تهران به صلح در منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
تأکید سفیر ایران در کویت بر کمک تهران به صلح در منطقه
سفیر ایران در کویت در یک کنفرانس خبری گفت آزادی‌های پس از انقلاب اسلامی ایران موجب شده مردم ۳۶ سال راهی صندوق‌های رأی شوند.

خبرگزاری فارس: تأکید سفیر ایران در کویت بر کمک تهران به صلح در منطقه



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رضا عنایتی، سفیر ایران در کویت روز دوشنبه گفت مردم ایران و خلیج فارس، «خون و مذهب» مشترک دارند و بر اشتیاق ایران برای کمک به صلح در منطقه تأکید کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کویت آقای عنایتی این بیانات را در یک کنفرانس خبری درباره گرامی‌داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی اقلاب اسلامی ایران مطرح کرد. آقای عنایتی در این کنفرانس خبری با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس آزادی، استقلال و اسلام بنا شده گفت: «آزادی به معنای آن است که ما برای اتخاذ تصمیماتمان در تمامی سطوح آزادی داریم، اما این به معنای آن نیست که ما توجهی به همسایه‌های منطقه‌ای خودمان نداریم.» وی تأکید کرد مسیر ایران به سمت آزادی مردم را قادر کرد ظرف 36 سال گذشته به پای صندوق‌های رأی بروند. سفیر ایران در کویت با بیان اینکه ایران می‌خواهد در جهان و در میان رژیم‌های سیاسی الگو باشد گفت تهران خواستار تنظیم قوانین کشور بر اساس شریعت است. انتهای پیام/ا.

93/11/20 - 23:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن