تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۹ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند‌


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با اقدامات گسترده نیروی پلیس؛
۳۹ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند‌
جانشین فرمانده انتظامی قزوین گفت: با اقدامات گسترده نیروی پلیس، ۶ قاچاقچی و ۳۳ خرده‌فروش مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران شهرستان بوئین زهرا در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده موفق شدند که سه قاچاقچی و نه خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کنند و در کنار آن سه کیلو و 160 گرم تریاک و یک کیلو و 427 گرم شیشه و سایر مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: همچنین مأموران انتظامی شهرستان آبیک با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده توانستند 10 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اقدامات مأموران انتظامی شهرستان قزوین عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان قزوین موفق ‌شدند ‌در اجرای طرح چهار خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر کرده و تحویل مراجع غذایی دهند.

امیری با اشاره به دستگیری 10 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در سایر شهرستان‌های استان قزوین بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در دو اقدامی اطلاعاتی سه قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو و 390 گرم تریاک، 181 گرم هروئین و 102 گرم شیشه کشف کردند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده زمین همچنان ادامه خواهد داشت و امیدواریم که بتوانیم همه کسانی ‌که جرایمی از این قبیل انجام می‌دهند را دستگیر کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خاطرنشان کرد: در نخستین اقدام مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین گشت‌زنی به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و پس از متوقف‌کردن خودرو در بازرسی از آن 13 طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

امیری با اشاره به اقدام مأموران کلانتری شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: این مأموران نیز در حین کنترل خودروهای عبوری در جاده قدیم قزوین-کرج یک دستگاه سواری سمند را مورد بازرسی قرار داده و دو هزار و 400 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی افزود: کأموران یگان امداد شهرستان البرز قزوین نیز در عوارضی آزاد راه قزوین-تهران در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو 405، تعداد نه دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق را کشف کرده و به مراجع قضایی ارجاع دادند.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین عنوان کرد: با تلاش‌های مأموران انتظامی شهرستان آوج نیز 354 قلم و 20 دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق را ضبط کردند و همچنین ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 390 میلیون ریال است.

انتهای پیام/م



منبع: تسنيم

اخبار مرتبط

قاتل بی رحم در بوشهر دستگیر شد
عبور کامیون از روی عابرپیاده
مجروح شدن 18 نفر در تصادف زنجیره ای
کودک پنج ساله به سه بیمار زندگی دوباره بخشید




کد خبر: ۵۱۲۸۵۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن