تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلومینیوم هرمزگان یک نفت و گاز گچساران صفر


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش هرمزگان:


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ورزش هرمزگان-خبر ورزشی،هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی آلومینیوم المهدی برابر نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام دوازده بازی پیگیری شد که تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در حضور بیش از یک هزار هوادار در خانه میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود.

در این دیدار سیدعلی حسنی‌صفت، محمد سیاه، کاوه زنگیان، مسعود رزم‌پوش، میثم مهاجر، سپهر روزی‌طلب، حامد امیرخانی، میثم حزباوی‌پور (جعفر بذری 68)، مصطفی کریمی (سعید ناصری 76)، هادی دهقانی (مهدی صنفی 83)، عیسی آل‌کثیر برای آلومینیوم هرمزگان و سامان صفا، نقی شاهمرادی، احسان کیانی، حمید صفری، محمد خان‌احمدی، خسرو پیروزان، امیر خدامرادی، افشین دانشیان ( رضا غیاثی 5+90)، محمدمهدی الهایی (علی رعیت 80)، نبی‌الله اسدی (علی حدادی‌فر 88)، علیرضا عباسفرد برای نفت و گاز گچساران به میدان رفتند.

داوری این دیدار بر عهده حسام عرب به کمک های محمود بیات‌ترک، علی الفتی بود که محمد سیاه، مسعود رزم‌پوش، سپهر روزی‌طلب (آلومینیوم هرمزگان)، افشین دانشیان، علیرضا عباسفرد (نفت و گاز) را با کارت زرد جریمه کرد.

صحنه گل:

دقیقه 4+90: در نیمه دوم آلومینیوم هرمزگان بازی بهتری به نمایش گذاشت اما عملکرد خط دفاعی تیم میهمان اجازه تغییر نتیجه نمی‌داد تا اینکه در دقایق تلف شده بازی پاس خوب حامد امیرخانی در محوطه جریمه با کنترل خوب جعفر بذری همراه بود که او بلافاصله با یک ضربه سرکش دروازه حریف را باز کرد و 3 امتیاز ارزشمند برای تیمش به دست آورد.

به گزارش ایسنا، تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با این پیروزی 18 امتیازی و در رده پنجم و تیم نفت و گاز گچساران با 11 امتیاز در رده یازدهم گروه الف مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۰ بهمن





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش هرمزگان]
[مشاهده در: www.varzeshehormozgan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن