تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820588082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نهمین روز از دهه فجر 4 پروژه عمرانی آبفای آران و بیدگل افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نهمین روز از دهه فجر
4 پروژه عمرانی آبفای آران و بیدگل افتتاح شد
همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر چهار پروژه عمرانی امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: 4 پروژه عمرانی آبفای آران و بیدگل افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این چهار طرح شامل بهره‌برداری از ساختمان جدید اداری امور آبفای شهرستان آران و بیدگل، حفر دو حلقه چاه و عملیات اصلاح خط انتقال 400 در یکی از بلوارهای اصلی شهر است که در مجموع با اعتبار 175 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. ناصر تقوایی با اشاره به فروش ساختمان قدیم آبفای شهرستان آران و بیدگل از محل فروش مزایده افزود: ساختمان جدید این اداره از طریق مناقصه توسط پیمانکار با صرف هزینه  9 میلیارد و 500 میلیون ریالی از محل منابع داخلی احداث شد.
وی مساحت اعیانی ساختمان جدید اداری امور آبفای شهرستان آران و بیدگل را 900 متر مربع ذکر و خاطرنشان کرد: این ساختمان در سه طبقه در مقایسه با سایر پروژه‌ها با توجیه اقتصادی نسبتاً خوبی ساخته شد.
به گفته این مسئول، پروژه‌ها  و ساختمان‌های اداری زیادی در دست ساخت است که احداث آن حدود 9 سال به طول انجامیده و هنوز به اتمام نرسیده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: ساختمان اداری این مرکز از معدود پروژه‌هایی است که کمتر از  دو سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
تقوایی با اشاره به عملیات اصلاح خط انتقال 400 در یکی از بلوارهای اصلی شهر آران و بیدگل با توجه به طرح توسعه بلوار دکتر اسلامی بیدگلی توسط شهرداری این شهرستان یادآور شد: حفر دو حلقه چاه نیز در این شهرستان با اعتبار 8 میلیارد ریال و ظرفیت آبدهی  22 لیتر در ثانیه انجام شد.
این مسئول تصریح کرد: با حفر این دو حلقه چاه 10 درصد ظرفیت آبدهی شهر آران و بیدگل افزایش یافت.
به گفته وی، از آنجا که شهرستان آران و بیدگل در کمربند خشک و شرایط خشکسالی قرار گرفته است همکاری و همراهی همه جانبه مردم و مسئولان در مدیریت مصرف و توزیع آب را به صورت بهینه می‌طلبد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل، با تأکید بر اینکه مسئولان اجرایی آبفا فقط نباید به سراغ مدیریت تأمین بروند افزود: نیم نگاهی به مدیریت مصرف آب نیز می‌تواند تا حدودی مشکلات خشکسالی و کمبود آب را تحت تأثیر قرار دهد  و از بروز مشکلات جدی و بحران  قطعی پیشگیری کند.
مراسم افتتاح چهار پروژه عمرانی امور آب و فاضلاب شهرستان  آران و بیدگل همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل برگزار شد. انتهای پیام/2406/ن30

93/11/20 - 14:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن