تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805300673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مگر فلورنتيو پرز براي رئال گل مي زند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۹ق.ظ)
نقدي بر سخنان شگفت انگيز محمود گودرزي مگر فلورنتيو پرز براي رئال گل مي زند؟ گروه ورزش:
به گزارش خبرنگار موج، اين روزها خيلي از هواداران فوتبال به عملکرد وزارت ورزش و جوانان نقد جدي دارند و به خصوص سياست هاي اين مجموعه را در قبال پرسپوليس نمي پسندند. محمود گودرزي در نشست خبري اش راجع به اين موضوع و ساير مسايل توضيح داد که شايد نقد هاي زيادي به اين صحبت ها وارد باشد.

کفاشيان؟ از تغيير استقبال مي کنيم!
از گودرزي در اين نشست خبري از کفاشيان سوال شد؛ او پاسخي داد که در ظاهر کاملا بي طرفانه است اما فحواي آن به طور مشخص نشان مي دهد آقاي وزير چندان از وقوع تغييرات در فدراسيون بدش نمي آيد: «مجمع فدراسيون فوتبال 74 عضو دارد که عصاره فوتبال ايران هستند که بايد تصميم بگيرند اين روند را بچطور اجرا و تقويت کنند. فرض بر اين است اين 74 نفر در فضاي دموکراتيک انتخاب شده اند و بايد خودشان آستين بالا بزنند. اگر راي بر تغيير باشد استقبال مي کنيم. اگر راي بر عدم تغيير باشد بازهم استقبال مي کنيم.»

پرسپوليس خودش چالش دارد!
بامزه ترين حرف هاي آقاي وزير در اين نشست خبري اما در مورد پرسپوليس بود. او تاکيد مي کند بين شرايط پرسپوليس و استقلال فرقي نبوده اما معلوم نيست چرا وضعيت سرخ ها بحراني شده است! بخوانيد: «از ابتداي ورودم مشاهده کردم دولت اجازه تزريق مالي به باشگاه هاي حرفه اي را نداده است اگر هم کمکي شده خلاف قانون بوده است. برندهاي استقلال و پرسپوليس مهم هستند و آنها مي توانند از اين دو برند معتبر براب جذب منابع استفاده کنند آن ها که تمايل به کمک و سرمايه گذاري داشتند دعوت شدند و فعاليت کردند در اين مسير اتفاقاتي هم مي افتد مانند اختلاف نظر بين حاميان مالي و مديرعامل. دستگيري مديرعامل يا نار کشيدن حاميان. ما اجازه کمک مالي نداريم و البته منابع ما هم محدود است. استقلال و پرسپوليس شرايط مانند هم دارند اما چرا استقلال ثابت کار مي کند اما پرسپوليس نوسان دارد شايد اين تيم ماهيتا فضاي چالشي دارد. نمي دانم اما شرايط براي هر دو تيم يکسان بوده است.» به هرحال وزير ورزش خيلي راحت مشکلات پرسپوليس را به «ماهيت چالشي» اين باشگاه ربط مي دهد و از وزارتخانه سلب مسووليت مي کند. راه خوبي است براي گريز از مسووليت؛ نه؟!

نمي توانم براي پرسپوليس گل بزنم!
سخنان محمود گودرزي در مورد پرسپوليس اما، اوج منطق است! در شرايطي که خيلي ها مي گويند وزارت ورزش نتوانست در اداره پرسپوليس موفق عمل کند و شرايط مناسب را در گذار اين تيم به مالکيت خصوصي فراهم بياورد، گودرزي نظر کاملا متفاوتي دارد: «باشگاه هيات مديره و مديرعامل دارد. قبلا هم گفتم درباره وضعيت نامناسب پرسپوليس بايد آسيب شناسي شود. آنچه به ما مربوط است بايد فضاي واگذاري را فراهم کند. حالا اگر منظور شما اين است که من توپ را وارد دروازه کنم نمي توانم چون فوتباليست خوبي نيستم! صحبت هاي مربي پرسپوليس را خواندم که گفته بود توپ هاي ما گل نمي شود و شانس نداريم اما در طرف مقابل يک بازيکن از ملوان لباس عوض مي کند و توپ را مي گيرد. صبح ها راديو گوش مي دهم. آنها بارها درباره پرسپوليس صحبت مي کنند ما نبايد به مشکلات آن دامن بزنيم و بايد آن را مديريت کنيم. اميدوارم در کوتاه مدت اين واگذاري انجام شود از طرفي باشگاه ها بايد خودشان ملود بازيکن باشند. وقتي باشگاه پرسپوليس مي گويد ما نتوانستيم بازيکن خوب بخريم بدترين اظهارنظر است. چه معني دارد تيمي با اين توانمندي به دنبال خريد بازيکن باشد. آنها بايد از فروش بازيکن درآمد کسب کنند. هر مربي که آمده 2 گل خورده تغيير کرده مربي ديگر آمده 4 گل خورده بازهم عزل شده. شما بايد دندان روي جگر بگذاريد. بايد بنيادي کار کرد و دنبال توسعه زير ساخت ها بود.» از اين عجيب تر ممکن نيست بتوان در مورد پرسپوليس و آنچه برسر اين تيم آمده حرف زد. آنچه گودرزي يادش رفته، شايد اين است که اگر او و گروهش مي توانستند مديريت بتري بر پرسپوليس داشته باشند، اين تيم قطعا کادرفني خوبي در اختيار مي داشت و در آن صورت قطعا مهاجماني در اين تيم توپ مي زدند که مي توانستند توپ ها را به گل تبديل کنند. نه در رئال مادريد پرز گل مي زند و در بايرن مونيخ هم مديران اين باشگاه دروازه رقبا را باز نمي کنند. آنچه آنجا رخ مي دهد، يک مديريت صحيح است که در نتيجه اش تيم ها مي توانند توانايي هاي فني شان را به رخ بکشند.

برنامه 90 ملاک نيست!
وزير ورزش اما از قديم منتقد کارلوس کي روش بوده است. حالا و در شرايطي که بيش از دو ميليون شرکت کننده در برنامه 90 راي به رضايت از کار مربي پرتغالي داده اند، گودرزي حرف هاي ديگري مي زند: «برنامه 90 در اين مورد ملاک نيست. ما که هيچ عدد و رقمي نداريم که بدانيم چه نسبتي از مردم خواهان ادامه حضور کي روش هستند شما مي دانيد؟ بله ديگر؛ وزارت ورزش و جوانان نه تنها آمار ميليوني يک برنامه تلويزيون را قبول ندارد، بلکه خودش به عنوان يک مجموعه منسجم اداري، اقدام به افکارسنجي نمي کند! جناب وزير؛ اگر عادل و دم دستگاهش را قبول نداريد حداقل خودتان دست به کار شويد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن