تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819528110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجازه فعاليت غيرقانوني را در بحث انتخابات به هيچ کس نمي دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۵۶ق.ظ)
معاون سياسي وزير کشور: اجازه فعاليت غيرقانوني را در بحث انتخابات به هيچ کس نمي دهيم معاون سياسي وزير کشور گفت: وظيفه داريم از تمام تشکل‌هاي شناسنامه دار حمايت کنيم و در اين راستا شاخص‌هاي منفي را مثبت و شاخص‌هاي مثبت را ارتقا دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسين مقيمي در نشست با فرمانداران و بخشداران خراسان شمالي اظهار کرد: بايد فرمانداران و بخشداران جايگاه خود را به درستي بشناسند و به آن توجه کنند.
وي با بيان اينکه بخشداران بار اصلي فعاليت ها را به دوش مي کشند، ادامه داد: جايگاه بخشداران مهم تر از فرمانداران است چرا که بخشداران در صف نخست فعاليت‌ها و ارتباط مستقيم با مردم هستند.
مقيمي بيان کرد: فرمانداران و بخشداران بايد در مسائل فرهنگي و اجتماعي تحول ايجاد کنند و وقت خود را صرف مسائل حاشيه‌اي نکنند چرا که هدف اصلي ما معرفي يک نظام کارآمد به جهانيان است.
وي تصريح کرد: باتوجه به اينکه سال آينده انتخابات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را پيش رو داريم بايد فرمانداران و بخشداران در شهرستان‌ها نشاط سياسي و اجتماعي ايجاد کنند بدين معنا که شرايط حضور تمام مردم فراهم شود.
مقيمي با تاکيد بر اينکه اجازه هيچ فعاليت غيرقانوني را در بحث انتخابات به کسي نمي دهيم، ادامه داد: وظيفه داريم از تمام تشکل‌هاي شناسنامه دار حمايت کنيم و در اين راستا شاخص‌هاي منفي را مثبت و شاخص‌هاي مثبت را ارتقا دهيم.
وي افزود: بايد ايران به دو نيم درصد بهره‌وري دست يابد و اين کار بايد با امکانات موجود و بدون سرمايه‌گذاري جديد صورت گيرد و اگر اين امر محقق شود نشان دهنده هنر مديريت ماست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن