تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز: مردم در 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:
مردم در 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: به طور قطع در روز چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و انقلابی استان البرز بار دیگر پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد.

خبرگزاری فارس: مردم در 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد



حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم استان البرز افرادی با بصیرت و آگاه بوده و رخدادهای داخلی و معادلات بین‌المللی را به خوبی رصد می‌کنند. وی تصریح کرد: آنها می‌دانند که جمهوری اسلامی در شرایط حساس تاریخی به سر برده و امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور گسترده مردم در صحنه و دفاع از اسلام و انقلاب نیاز داریم. این مسئول افزود: در روزهای اخیر مردم ولایی و انقلابی استان البرز به صورت خودجوش برنامه‌ریزی لازم برای حضور در راهپیمایی را انجام داده و شاهد هستیم که خود مردم به دنبال تهیه پلاکادر، پرچم و تصاویر مزین به تمثال مبارک حضرت امام (ره)، مقام عظمای ولایت و شهدای شاخص انقلاب هستند. مسعودی در پاسخ به این پرسش که دلیل اشتیاق مردم برای مشارکت در این مراسم ملی چیست، گفت: مردم می‌دانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط حساس تاریخی به سر برده و بسیاری از قدرت‌های زورگوی غربی به دنبال تضعیف نظام و کشور ما هستند. وی تصریح کرد: همین امر موجب شده تا احساس مسئولیت بیشتری داشته و از این فرصت برای تجدید میثاق با ولایت و پاسخ به توطئه دشمنان استفاده کنند. مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: به طور قطع در روز چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و انقلابی استان البرز بار دیگر پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد. مسعودی اظهار داشت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت می‌کند که این مردم دست از راه ولایت برنداشته و در برابر تمام توطئه‌های کینه‌توزان ایستادگی می‌کنند.
انتهای پیام/2302/ح20

93/11/20 - 11:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن