تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802548716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور سرداری که به خانه‌ای زیر پونز نقشه رضایت داد!/ مدرسه‌ آموزش هوانوردی به دختران/ تشکر ویژه «مرداک» از شبکه «من‎وتو»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مهم‌‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
سرداری که به خانه‌ای زیر پونز نقشه رضایت داد!/ مدرسه‌ آموزش هوانوردی به دختران/ تشکر ویژه «مرداک» از شبکه «من‎وتو»
سرداری که به خانه‌ای زیر پونز نقشه رضایت داد!، مدرسه‌ آموزش هوانوردی به دختران و تشکر ویژه «مرداک» از شبکه «من‎وتو» از مهم‌‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور است.

خبرگزاری فارس: سرداری که به خانه‌ای زیر پونز نقشه رضایت داد!/ مدرسه‌ آموزش هوانوردی به دختران/ تشکر ویژه «مرداک» از شبکه «من‎وتو»



سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز یکشنبه 19/11/1393 می‌آید:   * از توزیع روسری بین زنان بی‌حجاب تا انتخاب برترین پوشش بازیگر زن فیلم فجر+تصاویر هفته گذشته را شاید بتوان هفته خوش حجاب در شبکه‌های اجتماعی نامید؛ هفته‌ای که با یک تلنگر آغاز شد و آن مشاهده زنان مسیحی در پوشش اسلامی و سپس استقبال از یک بانوی بازیگر محجبه بود. ادامه گزارش را اینجا بخوانید.   * نماینده بی‌حجاب عربستان در سازمان ملل+تصاویر ابنا نوشت: سخنرانی بدون حجاب یک زن به عنوان نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد جنجال به پا کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.   * حقایقی که «اشرف» پس از هیپنوتیزم لو داد سایت ره به ری در گزارشی به پرده دیگری از فسادهای اشرف پهلوی پرداخته است. در این گزارش می‌خوانید: «از یک افسر جوان و زیبا خواستم که به اتاق خوابم بیاید، اصرار و حتی خواهش کردم اما او از ترس می‌لرزید و امر مرا انجام نمی‌داد، عصبی شدم، اسلحه او را گرفتم و از فرط خشم تیری در سینه او خالی کردم» این بخشی از اعترافات اشرف پهلوی است. ادامه گزارش را اینجا بخوانید.   * پرمصرف‌ها، شاگرد اول دریافت یارانه گاز سایت عیارآنلاین نوشت: در حالی که متوسط یارانه دریافتی گاز برای کم مصرف‌ترین مشترکین گاز، ۱۰۰ هزار تومان است، این میزان برای پرمصرف‌ترین مشترکین گاز به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد که به مراتب بیشتر از یارانه نقدی آن‌ها است.   ادامه گزارش را اینجا بخوانید.   * نکونام پس از بازی با یاران ابراهیموویچ خداحافظی می‌کند خبرگزاری شفقنا نوشت: جواد نکونام برای آخرین بار با پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوئد به میدان خواهد رفت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.   * کودتای اقتصادی در اتاق بازرگانی سایت ایرانی آباد در مطلبی آورده است: دولتمردان سعی دارند با ورود به صحنه انتخابات اتاق بازرگانی در اسفندماه، آن را نه به صورت چارتی و سازمانی که به صورت معنوی ذیل دولت قرار دهند.   ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
  * مدرسه‌ آموزش هوانوردی به دختران+تصاویر سایت مهرخانه نوشت: هر سال ۳۰ الی ۴۰ دختر به دبیرستان آسمان وارد می‌شوند؛ دخترانی که یا علاقه به پرواز دارند یا دنبال رشته تحصیلی متفاوتی هستند و می‌خواهند کاری انجام دهند که دیگران آن را انجام نداده‌اند.   ادامه گزارش را اینجا بخوانید.
  * اینفوگرافیک/ زنان دربار پهلوی را بیشتر بشناسیم سایت مهرخانه، اینفوگرافیکی را طراحی و منتشر کرده که به معرفی زنان دربار پهلوی اختصاص دارد. در این اینفوگرافیک، بیوگرافی، زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی این زنان در به صورت خلاصه بررسی شده است. اینفوگرافیک را اینجا مشاهده کنید.   * ماجرای خنثی سازی سوء قصد به جان امام (ره) حمیدرضا نقاشیان، محافظ امام خمینی(ره) در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا عنوان کرد: زمانی که ساختار حفاظتی منسجم برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی شکل نگرفته بود، چند بار حوادثی از قبیل حملات فردی به امام(ره) انجام شد اما کارساز نبود. ادامه گفت و گو را اینجا بخوانید.   * سرداری که به خانه‌ای زیر پونز نقشه رضایت داد! مشرق نوشت: در آخرین نقطه شهرری و در قلعه‌گبری، شهرکی زیر پونز بود که امکانات کمی‌ داشت، سردار تقوی ابتدا در آنجا زندگی می‌کرد و بعد از آن به شهرک شهید بروجردی در بزرگراه بعثت که آن هم در مناطق جنوبی تهران بود، رفت. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.   * تشکر ویژه «مرداک» از شبکه «من‎وتو»+اسناد نشریه انگلیسی تایمز با انتشار یک گزارش ویژه، از خوش‎خدمتی‎های شبکه «من‎وتو» به صهیونیست‌ها تقدیر کرد. ادامه گزارش را اینجا بخوانید.   * عکس/ مداح مشهور در زندان شاه سایت رویکرد تصویری از مداح مشهور تهران را زمانی که در بازداشت کمیته مشترک ضدخرابکاری دوران ستم شاهی بود، منتشر کرد. عکس را اینجا مشاهده کنید.   *مجوز ویژه برای پرداخت «فوق العاده ویژه» دولتی‌ها/ مزایده خرید طناب «دار» صدام/ یک میلیون ایرانی که شناسنامه ندارند  بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» روز یکشنبه را اینجا مشاهده کنید.
  مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/11/20 - 00:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن