تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش فارس در تولید ثروت ملی باید افزایش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: نقش فارس در تولید ثروت ملی باید افزایش یابد خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: این استان با توجه به توانمندی ها و ظرفیت هایی که دارد باید نقش بیشتری در تولید ثروت ملی داشته باشد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ بهمن ساعت 21:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد احمدی، در هشتمین روز دهه مبارک فجر، در آیین آغاز ساخت مجتمع گلخانه شهرستان سروستان افزود: طی سال های گذشته در استان، بیش از اندازه بر کشاورزی متمرکز شده ایم که این منجر به کاهش سفره های آب زیرزمینی و مواجه برخی مناطق استان با خشکسالی شد.
وی، با اشاره به همدلی تمام ارکان استان برای توسعه فارس ادامه داد: باید در گذشته کشاورزی مکانیزه در استان تقویت می شد و تلاش بیشتری برای رشد صنعت در استان انجام می پذیرفت.
استاندار فارس، سیاست اصلی دولت تدبیر و امید را حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست وبیان کرد: امروز ایجاد اشتغال به دغدغه تمام مسوولان در کشور تبدیل شده و معتقدیم که اگر اشتغال ایجاد شود به همان میزان، جامعه نیز از جرایم مختلف فاصله خواهد گرفت.
وی، بیکاری را عامل بروز بسیاری مسایل و مشکلات اجتماعی دانست و گفت: دولت تنها می تواند با فراهم کردن شرایط و تامین زیرساخت ها، از بخش خصوصی در عرصه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال حمایت کند.
مجتمع گلخانه سروستان با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای 150 نفر، در زمینی به مساحت 24 هکتار احداث خواهد شد.
این مجتمع گلخانه، به شکل 100 درصد مکانیزه و هوشمند ساخته خواهد شد.
همچنین با حضور استاندار فارس، عملیات ساخت مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری رویا در سروستان آغاز شد.
این مجتمع که نخستین مجتمع گردشگری سبز کشور محسوب می شود، در زمینی به مساحت 100 هکتار اجرا می شود.
برای احداث این مجتمع که زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 600 نفر را فراهم خواهد کرد، یک هزار و 650 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن