تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802882191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و مجلس بستر رونق و تولید داخلی را فراهم کنند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دولت و مجلس بستر رونق و تولید داخلی را فراهم کنند
کد خبر: ۴۷۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳ - 08 February 2015


هاشمی از اشتغال و تولید به عنوان مهمترین مسائل اقتصادی کشور یاد کرد و افزود: دولت و مجلس به عنوان مطالبه‌شوندگان این عرصه وظیفه دارند بستر مناسب رونق و تولید داخلی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهدی هاشمی در مراسم رونمایی از بلوک سیلندر و سرسیلندر موتور 457 در شرکت ریخته‌گری ساوه اظهار کرد: اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی کشورمان بتوانند با ظرفیت حداکثری فعالیت کنند منوط به ایفای نقش پررنگ دولت در حمایت از صنعت و تولید است.

وی اضافه کرد: شرط تحقق این امر تقویت حوزه صادرات است. در این مسیر باید فشار واردات را کاهش داده و مقهور واردات نباشیم تا بتوانیم علاوه بر تامین نیاز داخل کشور بخش اعظمی از تولیدات داخلی را صادر کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه استقلال سیاسی و فرهنگی منوط به استقلال اقتصادی است، افزود: علم و دانش منشاء قدرت، شرف، عزت و اقتدار است و با وجود دشمنی‌هایی که بدخواهان این انقلاب دارند اما، نظام اسلامی در طرازی از علم و دانش جهان قرار گرفته است که اندک کشورهایی در سطح این طراز قرار دارند.

وی توفیقات علمی نظام اسلامی در عرصه پزشکی، هسته ای، مهندسی، نانو و ... را نتیجه اعتماد به تلاش نیروهای بومی دانست و افزود: همه این موفقیت‌ها ناشی از یک عزم ملی و روحیه جهادی است که انتظار و مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

هاشمی با اشاره به سه مطالبه رهبر معظم انقلاب از ملت ایران، گفت: تولید علم، تولید ثروت و جنبش نرم‌افزاری سه مطالبه مهم مقام معظم رهبری است که به یاری خدا در این حوزه‌ها موفق وارد شده‌ایم.

وی افتخارات کسب شده در عرصه تولید ملی را ناشی از انقلابی دانست که مردم در آن با دانایی و توانایی به دنبال برطرف کردن نارسایی ها و مشکلات بوده و توانستند با توانمندی خود شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را محقق کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عمده نهضت‌ها و انقلاب‌های صورت گرفته در جهان به صورت بخشی و در یک حوزه خاص بوده است، تصریح کرد: به برکت نعمت ولایت فقیه، خون مطهر شهدا و جانفشانی ایثارگران و نیز حمایت مردم، انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و همه‌جانبه بود.

وی رونمایی از تولید بلوک سیلندر و سرسیلندر موتور 457 در شرکت ریخته‌گری ساوه را ناشی از ابتکار عمل و خلاقیت جوانان این مرز و بوم دانست که توانسته‌اند با خودکفایی در این عرصه بخشی از نیازهای صنعت خودروسازی را در داخل کشور تامین کنند.

 برای نخستین بار در کشور خط تولید بلوک سیلندر و سرسیلندر موتور 457 در شرکت ریخته‌گری ساوه با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه، رئیس کمیسیون عمران مجلس، عضو کمیسیون صنایع، معاون وزیر صنایع، معاون استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رونمایی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن