تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819573608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه اسلامي مهندسين، حلقه واسطه حاکميت و فعالان حرفه مهندسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
باهنر مطرح کرد: جامعه اسلامي مهندسين، حلقه واسطه حاکميت و فعالان حرفه مهندسي دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين گفت: اين تشکل به‌هيچ‌عنوان در کار حرفه‌اي و تخصصي مهندسي، کار حزبي و سياسي را وارد نمي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا باهنر، دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين اظهار کرد: جامعه اسلامي مهندسين تشکلي صنفي سياسي است که ۲۲ سال از فعاليت آن مي‌گذرد، در ميدان رقابت‌هاي سياسي جايگاه نسبتاً خوبي دارد و با خط مشي اصولگرايي در همه انتخابات فعال بوده است.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر افزود: يکي از دغدغه‌هاي ما در جامعه اسلامي مهندسين اين بوده که در کنار فعاليت‌هاي سياسي، فعاليت‌هاي حرفه‌اي و تخصصي هم داشته باشد؛ ولي راهش اين نيست که ما هم در اين تشکل، کار مهندسي کنيم؛ چون در کشور تشکل‌هاي مهندسي زيادند.
دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: با توجه به اينکه خانواده مهندسي نقش مهمي در توليد و آباداني کشور دارد، نيازمند حمايت‌هاي جدي از طرف حاکميت است، اگرچه؛ تعداد زيادي از وزارتخانه‌ها مثل نفت، نيرو راه و شهرسازي و ... کار و فعاليت مهندسي مي‌کنند، اما؛ اينکه يک تشکل حرفه‌اي و خصوصي که از خانواده بزرگ مهندسي در حاکميت دفاع کند، جايش خالي است.
نايب‌رئيس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: هميشه فکر مي‌کردم جامعه اسلامي مهندسين بايد چنين جايگاهي را داشته باشد که ازيک‌طرف به حاکميت مرتبط باشد و از نظام دفاع کند و از طرفي ديگر وکيل مدافع مهندسان در داخل حاکميت بوده و براي آبادي و رونق اقتصادي و کارآفريني تلاش کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن