تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليدکنندگان به دنبال توليد جهت صادرات هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
معاون توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي: توليدکنندگان به دنبال توليد جهت صادرات هستند معاون توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي گفت: در ايام الله دهه فجر بيش از 800 پروژه در بخش دام و طيور در کشور افتتاح شده که بخشي هم از پروژه‌هاي قابل افتتاح در مازندران بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج،رکني با بيان اين که طرح‌هايي که طي اين روزها به افتتاح رسيده به عنوان حلقه زنجيره طيور است که براي بخش کشاورزي به خصوص دام و طيور بسيار ارزشمند است، اظهار داشت: در بخش دام و طيور به دنبال افزايش بهره وري، کاهش هزينه و حضور در بازارهاي صادراتي هستيم تا بتوانيم شاهد زنجيره توليد مناسب در استان‌ها باشيم.
رکني با بيان اينکه تقويت زنجيره توليد در سياست کاري بخش توليدات دامي وزارتخانه است گفت: ميانگين توليد و مصرف گوشت مرغ در کشور 25 کيلوگرم است درحالي ميانگين سرانه در دنيا 13 کيلوگرم است که نشان دهنده اين است الگوي غذايي مردم به سمت استفاده از گوشت سفيد است.
به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان مازندران،وي اظهار داشت: خوشبختانه توانسته‌ايم در بخش طيور در کشور موفق عمل کنيم و اکنون نياز کشور تأمين شده و توليدکنندگان به دنبال توليد براي صادرات هستند.
معاون توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي با بيان اينکه در صنعت طيور بويژه مرغ لاين، اجداد و اصلاح نژاد دنيا هر روز در حال پيشرفت است گفت: خوشبختانه در مرغ لاين جزء معدود کشورهاي هستيم که توليد ثروت مي‌کنيم و مي‌توانيم گوشت مرغ را از اين محل تأمين کنيم.
رکني خاطرنشان کرد: بايد استمرار توليد براي تأمين نياز جامعه داشته باشيم و در اين راستا نيازمند توليد با قيمت اقتصادي هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن