تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي افزايش حقوق و مزاياي محيط بانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
تلاش براي افزايش حقوق و مزاياي محيط بانان معاون مديريت توسعه، حقوقي و امور مجلس سازمان حفاظت محيط زيست با تاکيد بر اهميت دريافت سقف بند 3 ماده 68 قانون مديريت خدمات کشوري براي محيط بانان، تصريح کرد: اين موضوع مقدمه اي براي درخواست افزايش فوق‌العاده سختي کار از هيات وزيران است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد مجابي معاون مديريت توسعه، حقوقي و امور مجلس سازمان حفاظت محيط زيست در خصوص مطالب منتشر شده پيرامون خبر پرداخت فوق العاده سختي کار به محيط بانان، گفت: هر اقدامي در مورد پرداخت‌هاي بايد در چارچوب قانون مديريت خدمات کشوري که فصل دهم آن به حقوق و مزايا اختصاص دارد، باشد.
وي افزود: اقدامات مختلفي براي افزايش حقوق و مزايا کارکنان سازمان حفاظت محيط زيست به ويژه محيط بانان صورت گرفته که برخي از آن‌ها به نتايج مثبتي هم رسيده است.
معاون سازمان حفاظت محيط زيست ادامه داد: يکي از موارد مورد پيگيري، بند 5 ماده 68 قانون مديريت خدمات کشوري پرداخت فوق‌العاده شغل براي مشاغل تخصصي، متناسب با سطح تخصص و مهارت‌ها، پيچيدگي وظايف و مسؤوليت‌ها و شرايط بازار کار بود که در اين مورد با توجه به تصويب هيات وزيران براي تمامي استان‌ها اعمال شد.
مجابي بند 3 ماده 68 قانون مديريت خدمات کشوري را از ديگر مواردي اعلام کرد که مورد پيگيري ويژه قرار گرفته است و اضافه کرد: با توجه به اينکه براي هر گونه افزايش حقوق محيط بانان، نخست مي‌بايست به سقف ميزان مجاز پذيرفته شده توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور مي‌رسيديم و پس از اعمال سقف براي ساير موارد اقدام مي‌کرديم که بر اساس بند 3 ماده 68 قانون مديريت خدمات کشوري اين سقف 1000 امتياز است.
وي گفت: بر اساس متن صريح بند 3 ماده 68 قانون مديريت خدمات کشوري، فوق‌العاده سختي کار و کار در محيط‌هاي غيرمتعارف نظير کار با اشعه و مواد شيميايي، کار با بيماران رواني، عفوني و در اورژانس و در بخش‌هاي سوختگي و مراقبت‌هاي ويژه بيمارستاني تا (1000) امتياز است و در مورد کار با مواد سمي، آتش‌زا و منفجره و کار در اعماق دريا، امتياز ياد شده با تصويب هيئت وزيران تا سه برابر قابل افزايش خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن