تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون علمی بسیج دانش‌آموزی در تنگستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
آزمون علمی بسیج دانش‌آموزی در تنگستان برگزار شد
با شرکت 560 دانش‌آموز بسیجی تنگستان آزمون علمی امیدان، پویندگان و پیشگامان بسیج دانش‌آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی و در دبیرستان سمیه شهر اهرم برگزار شد.

خبرگزاری فارس: آزمون علمی بسیج دانش‌آموزی در تنگستان برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، فرمانده حوزه مقاومت دانش‌آموزی قمر بنی هاشم تنگستان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: در مقطع ابتدایی 94 دانش‌آموز بسیجی پسر و 126 دانش‌آموز بسیجی دختر در آزمون علمی بسیج دانش‌آموزی شرکت کردند.
علیرضا جمالی‌صفت گفت: در مقطع دبیرستان نیز 182 دانش‌آموز دختر و 158 دانش‌آموز پسر رقابت علمی با سایر همکلاس‌های خود در سراسر کشور داشتند.
وی افزود: مسابقات علمی بسیج دانش‌آموزی همه ساله و به صورت کشوری برگزار می‌شود که علاقه‌مندان با ثبت نام در این آزمون و مسابقه از طریق اطلاع رسانی واحدهای مقاومت دانش‌آموزی اقدام می‌کنند.
جمالی‌صفت خاطر نشان کرد: حضور دانش‌آموزان تنگستانی در این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده به نوعی که به لحاظ آماری بیش از سه برابر نسبت به سنوات گذشته شاهد حضور دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات بودیم.
وی بیان داشت: 3 نفر از دانش‌آموزان تنگستانی در سال گذشته حضور موفقی در مسابقه علمی بسیج دانش‌آموزی داشتند و موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی تنگستان تصریح کرد: نتایج این آزمون یک ماه آینده به شرکت کنندگان به شکل کتبی اعلام می‌شود و جوایزی به نفرات برتر اختصاص می‌یابد. انتهای پیام/2255/و20

93/11/19 - 12:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن