تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار سرپرست حوزه هنری استان خوزستان بامدیر کل صدا وسیمای مرکزخوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار سرپرست حوزه هنری استان خوزستان بامدیر کل صدا وسیمای مرکزخوزستان خبرگزاری پانا: دیدار سرپرست حوزه هنری استان خوزستان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان در راستای ایجاد تعامل بیشتر در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ بهمن ساعت 11:55

خبرگزاری پانا+دیدار+ خوزستان

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان خوزستان : علیرضا چرخابی در دیدار با رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت  باید بستری فراهم شود تا از ظرفیت های ویژه ای که در حوزه هنری استان وجود دارد نهایت استفاده به عمل آید. وی گفت : حوزه هنری خوزستان قادر به کشف این ظرفیت ها است . و صدا و سیما می تواند در استفاده هر چه بیشتر ظرفیت ها و معرفی استعداد هایی در استان با حوزه هنری همکاری لازم را داشته باشد و این پتانسیل برای استان و زمینه ای برای معرفی هنرمندان متعهد و انقلابی است.
چرخابی بر ایجاد تعاملات صدا و سیما و حوزه هنری استان در بهره مندی و کشف هر چه بیشتر ظرفیت های استان تاکید و افزود: این نهاد با توجه وجوه مشترک فراوان و داشتن رویکرد های مشترک در فعالیت ها می توانند با تشریک مساعی بستری مناسب برای توسعه و تقویت جبهه هنر انقلاب اسلامی باشند تا از این مسیر بتوان ضمن تربیت هنرمندان  متعهد  شاهد تولید آثار فاخر و اثر گذار در حوزه های مختلف هنری باشیم . وی افزود: ماندگاری آثار تولیدی ارزشمند نقش راهنمایست که می تواند افق های متعالی را در منظر دید مخاطبان و هنرمندان قرار دهد.
سرپرست حوزه هنری استان با اشاره جشنواره هنری سند چشم انداز ایران در 1404 افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است تا از ظرفیت های موجود هنری کشور و بویژه استان خوزستان در راستای حرکت بر اساس سند چشم انداز ایران در افق 1404حرکت کرد.
رحیمی مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت ها و وجوه مشترک با حوزه هنری گفت: صدا و سیما آمادگی دارد تا در راستای معرفی آثار و هنرمندان معتهد و ارزش ، آثار تولید شده را پوشش دهد.
وی افزود: انجام تولیدات مشترک با استفاده از ظرفیت های موجود می تواند بستری مناسب برای تولید محتوای مناسب بر اساس ضرورت های جامعه باشد به گفته وی زمینه های زیادی وجود دارد که می توان با بهره گیری از استعداد هنرمندان و با بروز آثار ارزشمند ، اقدام به ماندگاری آنها کرد. رحیمی با توجه به اهداف و برنامه های صدا وسیما حوزه هنری افزود : تعامل بخش های مختلف این دو نهاد در حوزه های مختلف یک نیاز و ضرورت کار فرهنگی و هنری است.
در پایان سرپرست حوزه هنری استان خوزستان برتعامل واحد های مختلف برای دستیابی به تولیدات مشترک و فاخر ارزشمند تایید نمود. لازم به ذکر است در این دیدار برخی از مدیران واحد های مختلف حوزه هنری استان خوزستان مطالب و نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند. 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن