تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن براي قوه قضاييه و قضات برنامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۳۴ق.ظ)
عضو فقهاي شوراي نگهبان: دشمن براي قوه قضاييه و قضات برنامه دارد عضو فقهاي شوراي نگهبان گفت: دشمن در مسائل مختلف کشور سعي در اختلاف دارد و از جمله اينکه براي قوه قضاييه و قضات برنامه هايي دارد که آنها را تحت تاثير قرار دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله سيدمحمدرضا مدرسي در جشن شکوه انقلاب اسلامي و آيين تجليل از قضات و کارکنان نمونه دادگستري استان يزد با تبريک ايام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامي با هيچ نعمتي قابل مقايسه نيست.
وي با بيان اينکه به موزات پيشرفت هاي انقلاب اسلامي هجمه هاي دشمنان در زمينه هاي ديني و فرهنگي، سياسي و اقتصادي افزايش يافت افزود: به الحمدلله نظام جمهوري اسلامي با پشتوانه ملت در مقابله با آنها ايستادگي کرد.
عضو فقهاي شوراي نگهبان قانون اساسي افزود: اما با وجود اين دسيسه ها اکنون انقلاب اسلامي ايران به عنوان قدرت بزرگ منطقه اي در دنيا شناخته شده و بيداري اسلامي در کشورهاي مختلف الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران است.
عضو فقهاي شوراي نگهبان قانون اساسي با اشاره به آيات قرآن کريم در زمينه قسط و عدل در جامعه گفت: قضات در اجراي حکم بايد عدل و عدالت را رعايت کنند و به حق حکم صادر نمايند. آيت الله مدرسي با تقدير از عملکرد دستگاه قضايي و مديريت آيت الله آملي لاريجاني در قوه قضاييه افزود: براي تحقق عدالت قضايي در نظام مقدس جمهوري اسلامي بهترين شاخص و معيار الگوپذيري از احکام اسلام و سيره حضرت علي (ع) است.
وي اظهار کرد: قاضي در برخورد و رفتار قضايي خود شأن و منزلت و کرامت انساني اصحاب دعوي را رعايت کند.
وي استقلال و بي طرفي را از ويژگي هاي اصلي و برجسته قضات بيان کرد و افزود: تقوا، شجاعت و امانت داري از ديگر ويژگيهاي يک قاضي است.
آيت الله مدرسي با بيان اينکه اگر ملتي بخواهد پاکيزه باشد بايد قوه قضاييه آن پاکيزه و عادل باشد اظهار کرد: خداوند هيچ ملتي را پاکيزه نکرده مگر آنکه حق ضعيفي را بدون گرفتاري و لکنت زبان به او برگردانده است.
اين عضو فقهاي شوراي نگهبان با بيان اينکه سرنوشت کشور به احکام، رفتار و تصميمات قضات بستگي دارد افزود: دشمن در مسائل مختلف کشور سعي در اختلاف دارد و از جمله اينکه براي قوه قضاييه و قضات برنامه هايي دارد که آنها را تحت تاثير قرار دهد.
عضو فقهاي شوراي نگهبان قانون اساسي افزود: هدف اصلي نظام اسلامي رسيدن به اسلام ناب محمدي (ص) است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن