تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819461599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه سردار دهقان به وزير دفاع روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۵۱ق.ظ)
نامه سردار دهقان به وزير دفاع روسيه وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در نامه‌اي به ارتشبد سرگئي شويگو، وزير دفاع فدراسيون روسيه بر اجراي سند موافقت‌نامه همکاري‌هاي نظامي ميان دو کشور تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان، وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در اين نامه ضمن پذيرش دعوت رسمي وزير دفاع روسيه براي شرکت در کنفرانس امنيت بين المللي مسکو -2015، از سفر وزير دفاع روسيه به ايران به عنوان نقطه عطفي در روابط جمهوري اسلامي ايران و فدراسيون روسيه به ويژه در بخش نظامي و فني ياد کرد و اجراي مفاد موافقتنامه ياد شده را گامي رو به جلو در روابط کلان تهران – مسکو ارزيابي نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن