تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری متهم با 28 شلیک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در درگیری مسلحانه؛
دستگیری متهم با 28 شلیک
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان از توقف یک دستگاه خودرو پژو به همراه محموله مواد محترقه با شلیک 28 تیر خبر داد.

دستگیری متهم با 28 شلیک
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ˈاحمد رحیمیˈ رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر این که دو نفر اهل و ساکن بروجرد اقدام به خرید و فروش و حمل مواد محترقه از استان کردستان به استان های همدان و لرستان می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی انتظامی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی پلیس مشخص شد که یکی از نامبردگان برای خرید مواد محترقه به استان کردستان اعزام شده است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان با بیان اینکه سه تیم از پرسنل مجرب اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی به جاده های مواصلاتی استان کردستان اعزام شدند تصریح کرد: در نهایت مشخص شد متهم با یک دستگاه خودرو پژو 405 به همراه محموله مواد محترقه از سمت کامیاران به طرف شهرستان نهاوند در حال حرکت است.

سرهنگ رحیمی گفت: تیم های اعزامی پلیس در فرصت مناسبی به خودرو حامل مواد محترقه دستور ایست دادند که راننده خودرو به تذکر های پلیس توجهی نکرد.

وی تصریح کرد: ماموران با شلیک تعداد 28 تیر هوایی و سپس هدف قرار دادن لاستیک خودرو بدون هیچ گونه خسارت جانی، در روستای ˈده سرخهˈ از توابع شهرستان نهاوند خودرو متهم را متوقف کردند.

انتهای پیام/ زا




اخبار مرتبط

بارش برف و باران در ۱۹ استان کشور/محصولات آماده سریعا برداشت شوند
ذوب آهن طلسم قهرمانی‌های ملی حفاری را شکست
رهایی نیروی هوایی از قید مستشاران آمریکایی با پیروزی انقلاب/ بالاترین سطح خودباوری در ساخت موشک‌های پیشرفته و جنگنده بومی
ممنوعیت تردد از امروز در محور هراز بدلیل اجراي عملیات راهسازي تعريض و بهسازي
موج جدید بارش ها در اکثر مناطق کشور از فردا / تشدید بارش ها در تهران
اسامی تیم های آزاد،فرنگی و پهلوانی ایران اعلام شد




کد خبر: ۵۱۲۶۲۷۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن