تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804071300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با معرفی مدیر عامل از سوی استاندار منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز فعالیت خود را آغاز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفی مدیر عامل از سوی استاندار
منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز فعالیت خود را آغاز کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی با معرفی محمدتقی پاکزاد به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز گفت: این منطقه از امروز ماموریت خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده آغاز می‌کند.

خبرگزاری فارس: منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز فعالیت خود را آغاز کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده امشب در جلسه مشترک اعضای شورای اداری و بخش خصوصی استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دولتمردان تدبیر و امید، اظهار داشت: در سایه وحدت و همدلی نیروهای امنیتی و نظامی، دستگاه قضایی و سایر مسوولان، امروز آذربایجان شرقی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر این که آذربایجان‌شرقی از هر لحاظ آماده پذیرش سرمایه‌گذاران و حمایت از تولیدکنندگان است، افزود: با تلاش و پیگیری مسئولان اجرایی و پشتیبانی دستگاه قضایی استان در یک سال گذشته، بخشی از مشکلات بخش خصوصی که از گذشته باقی مانده بود حل شده و برای حل بقیه مشکلات نیز از طریق دولت و مجلس پیگیری‌های لازم انجام شده است.

جبارزاده با بیان این که همه دستگاه‌های اجرایی در قبال مشکلات استان احساس مسئولیت می‌کنند، گفت: این روحیه امروز در تمام بخش‌های استان حاکم است و اگر مشکلی در حوزه فعالیت‌های یک دستگاه اجرایی پیش بیاید همه دستگاه‌ها برای حل آن مشکل بسیج می‌شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی توجه به مقوله فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان را از سیاست‌های اصلی مدیریت استان در یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: تشکیل کمیته پژوهش و فناوری در تمام شهرستان‌ها، برگزاری نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته با ارائه 600 طرح فناورانه و تشکیل ستاد دانش‌بنیان از جمله اقدامات در این زمینه بود که در نهایت با تصویب راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی به ثمر رسید.

وی افزود: این منطقه امکان بسیار خوبی در جهت هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی است که تحول بزرگی در عرصه تولید و صادرات فناوری ایجاد خواهد کرد.

جبارزاده در ادامه محمدتقی پاکزاد را به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی معرفی کرد و گفت: این منطقه از امروز ماموریت خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده آغاز می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر توسعه دولت الکترونیک، گفت: در این راستا تعداد نقاط اداری متصل به شبکه دولت در استان در یک سال گذشته از 250 نقطه به 700 نقطه رسیده و در 10 نقطه شهر تبریز خدمات شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان ارایه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدوین سند تدبیر توسعه استان در 11 کارگروه تخصصی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که برنامه پنج‌ساله توسعه به دلیل عدم تحقق درآمدها و نداشتن منابع کافی امکان اجرایی شدن نداشت، تصمیم گرفتیم برنامه‌ای عملیاتی برای استان تهیه کنیم.

جبارزاده افزود: برای تدوین این سند آخرین روش برنامه‌ریزی که مبتنی بر هسته‌های کلیدی است مورد استفاده قرار گرفت و پس از یک سال تلاش مسؤلان اجرایی و همکاری اساتید دانشگاه امروز آماده رونمایی شد.

وی همچنین از عزم جدی مدیریت استان برای مبارزه با فساد خبر داد و گفت: در این راستا ستادی در استان تشکیل شده است که برای تحقق دغدغه‌های رهبری و دولت در این زمینه تلاش می‌کند.

جبارزاده با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه نفت و گاز، خواستار همکاری و حمایت دولت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه و حمایت دولت برای تکمیل بزرگراه تبریز- اهر شد. انتهای پیام/60002/گ40/

93/11/18 - 21:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن