تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقط پستچی ها زنگ منزل هرمزگانی ها را می زنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با امضای تفاهمنامه مدیرعامل پست و استاندار فقط پستچی ها زنگ منزل هرمزگانی ها را می زنند بندرعباس -ایرنا - مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی و« جاسم جادری » استاندار هرمزگان تفاهمنامه ای امضا کردند که به موجب اولین بند آن،مامور هیچ سازمان و اداره دولتی غیر از پست،به درب منزل مردم هرمزگان مراجعه نخواهند کرد.


به گزارش ایرنا،مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی شنبه در آیین امضای این تفاهنمامه گفت:هم اکنون ماموران 20نهاد و سازمان و شرکت دولتی برای امور مختلف مانند تسلیم قبض یا سایر اوراق و امور دولتی،به درب خانه های مردم می روند که با تفاهمنامه یاد شده ،تمام این امور توسط پستچی ها انجام می شود.
«حسن مهری» افزود:با اجرای طرح یکپارچگی بخش توزیع ،شاخص امنیت و احساس امنیت شهروندان ارتقا یافته و امکان سوءاستفاده احتمالی افرادی خارج از شبکه دولت،به حداقل می رسد.
وی اختصاص پست الکترونیک برای هر شهروند و ارسال الکترونیکی نامه ها و قبض های دولتی برای مردم را یکی دیگر از بندهای این تفاهمنامه هشت ماده ای معرفی کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی،استفاده از پتانسیل دفاتر ICT روستایی جهت ارائه خدمات نیابتی سازمانها، پیاده سازی سامانه یکپارچه سازی نشانی ایرانیان،نظام GNAF و عملیاتی کردن کد پستی ده رقمی و ثبت مستمر و به هنگام تغییرات بانک کد پستی در سیستم GIS با استفاده از کد پارسل از دیگر بندهای مهم این تفاهمنامه است.
مهری از این تفاهمنامه به عنوان گامی اساسی در راستای تحول اداری و فراهم شدن مقدمات اجرایی شدن دولت الکترونیک در هرمزگان نام برد.
این تفاهمنامه روز شنبه همزمان با بهره برداری از 484 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان،با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به امضای استاندار هرمزگان و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی رسید.
این تفاهمنامه از اول اسفند به مدت یک سال اجرا می شود و پس از آن با توافق امضاکنندگان،قابل تمدید خواهد بود.
2094/ 1539



18/11/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن