تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رایزنی هسته‌ای ظریف و هاموند در مونیخ


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رایزنی هسته‌ای ظریف و هاموند در مونیخ
رایزنی هسته‌ای ظریف و هاموند در مونیخ وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهایش با مقامات شرکت کننده در کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر خارجه انگلیس دیدار کرد و در حال حاضر نیز معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در حال گفت‌وگو هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهایش با مقامات شرکت کننده در پنجاه و یکمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ امروز (شنبه) با فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درباره مذاکرات هسته‌ای و همچنین آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه تهران و لندن گفت‌وگو شد.

فیلیپ هاموند نیز پس از دیدار با محمدجواد ظریف در مونیخ در صفحه توئیتر شخصی خود، این دیدار را سازنده توصیف کرد و نوشت: «مذاکرات سازنده‌ای با ظریف داشتم. اگر اراده وجود داشته باشد توافق هسته‌ای همچنان ممکن است. از ایران می‌خواهم این فرصت را از دست ندهد».

در حال حاضر نیز سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا و ویلیام برنز در حال گفت‌وگو هستند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که عصر دیروز (جمعه) به همراه سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونانش به منظور شرکت در پنجاه و یکمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ وارد این شهر شد، در ادامه دیدارها با مقامات شرکت کننده در این نشست، صبح امروز (شنبه) نیز با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و در خصوص مذاکرات هسته‌ای و همکاری‌های ایران و آژانس گفت‌وگو کرد.

ظریف همچنین با سرگئی لاوروف همتای روس خود دیدار کرد. در این دیدار دو طرف با اشاره به مناسبات خوب بین دو کشور و تبادل هیأت‌های عالیرتبه اخیر، بر ضرورت یافتن راه‌حل‌های سیاسی برای پایان دادن به بحران‌های منطقه‌ای از طریق گفت‌وگو تاکید کردند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیروز در بدو ورود به مونیخ با جان کری همتای آمریکایی خود به مدت 2 ساعت دیدار و پس از آن با فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان به گفت‌وگو پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدارهای دیروزش در مونیخ طی اظهاراتی با تاکید بر اینکه به نظر من نه فقط یک راه‌حل بلکه چندین راه‌حل برای حل موضوع هسته‌ای ایران وجود دارد، تصریح کرد: فقط به یک اراده سیاسی قوی برای حصول نتیجه نیاز است.

ظریف همچنین با کوفی عنان دبیرکل سابق سازمان ملل و ریش سفیدان این سازمان دیدار و پس از آن هم با یوسف بن علوی همتای عمانی در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کرد.



93/11/18 - 19:11 - 2015-2-7 19:11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن