تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803065136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصر محمدخانی: پرسپولیس در آسیا زنگ تفریح حریفان خواهد شد/درخشان هم برود وضعیت عوض نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ناصر محمدخانی: پرسپولیس در آسیا زنگ تفریح حریفان خواهد شد/درخشان هم برود وضعیت عوض نمی شود ورزش > لیگ برتر - ناصر محمدخانی مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس بازیکنان را عامل نتایج ضعیف این تیم می داند.

زاوش محمدی/ وضعیت پرسپولیس صدای اکثر پیشکسوتان این تیم را درآورده. سرخپوشان در 4 بازی قبلی خود در لیگ برتر 4 شکست را تجربه کرده اند که این برای تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس فاجعه است. ناصر محمدخانی شماره 8 دهه 60 پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد وضعیت فعلی این تیم گفت: «متاسفانه در دور برگشت همه بازی ها را باختند و یک امتیاز هم نگرفتند.به نظر من تیم الان بیمار است و بازیکنان بی انگیزه و سنگین هستند و شادابی لازم را ندارند.وقتی تیم مدیر ندارد، اسپانسر ندارد، بازیکنان پول شان را دریافت نمی کنند با چه انگیزه ای بازی کنند؟ تماشاگرها توقع دارند.اسم پرسپولیس همیشه با برد همراه بوده اما الان در آزادی و تهران می بازد.»
او همچنین درباره بازی بد تیم گفت: «نمی دانم چرا بازیکنان نای دویدن ندارند. نمی دانم چرا سنگین هستند؟ شاید به خاطر تمرینات بدنسازی بوده که در تعطیلات انجام دادند. بازیکنان با هم تعامل ندارند.فوتبال بازی گروهی است.اما شما در محوطه جریمه می بینید که بازیکنان به یکدیگر پاس نمی دهند.تیم اصلا برای بازی ها برنامه ندارد.به نظر من همه در این باره مقصر هستند. هم کادر فنی و هم بازیکنان. همه در برد و باخت سهمیم هستند.کادر فنی باید در تمرینات تاکتیک ها را به بازیکنان دیکته کند و بازیکنان هم در زمین تاکتیک ها را ارائه بدهند. ولی ما در پرسپولیس چنین چیزی نمی بینیم.»
محمدخانی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی پرسپولیس باید عوض شود؟ گفت: «متاسفانه مشکل ما تیم های پایه است.وقتی از مربیان خوب و با دانش در تیم های پایه استفاده نمی کنیم وضع ما همین می شود که می بینید.ما نتیجه گرا شده ایم و به فکر آینده نیستیم.شما تیم امارات را ببینید.چقدر منسجم و خوب بازی می کردند.برای تیم های پایه هزینه کردند و حالا نتیجه اش را دارند می بینند. متاسفاته در تیم های ما نظارت نیست.پرسپولیس بازی های آسیایی را در پیش دارد که با این وضعیت زنگ تفریح برای تیم های دیگر خواهیم بود.شما به تیم های دیگر نگاه کنید می بینید در لیگ کشور خود جزو تیم های بالای جدول هستند اما پرسپولیس کجاست؟ به نظر من کادر فنی هم عوض شود وضع تغییر نمی کند. دایی را عوض کردند درخشان را آوردند اما وضع تغییری نکرد. متاسفانه بازیکنان قدر پیراهنی که می پوشند را نمی دانند و به پولی که می گیرند متعهد نیستند.»
محمد خانی در پایان گفت: «به نظر من باید از مدیریت تا بازیکنان تیم تغییراتی ایجاد شود. بازیکنان نمی دانند الان مشکلاتشان را باید به چه کسی بگویند. متاسفانه تا زمانی که نگاه ما به فوتبال و باشگاه ها نگاه در لحظه باشد وضعمان همین است.باید آینده نگر باشیم تا بتوانیم دوباره به پرسپولیس زلزله برگردیم.»
43 43

کلید واژه ها: حمید درخشان - باشگاه پرسپولیس -




شنبه 18 بهمن 1393 - 19:06:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن