تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان هم برود اوضاع پرسپوليس همين است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: درخشان هم برود اوضاع پرسپولیس همین است
محمد حسن انصاري فر مدير عامل سابق پرسپوليس معتقد است تا زماني که پرسپوليس در عرض يکسال 8،9 مدير عامل عوض مي شود. انتقاد کرد ن از درخشان هيچ ثمري ندارد.

انصاری فر در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: یکسال است که با بحث خصوصی سازی سر مردم را گرم کرده اند. آخرش هم هنوز معلوم نیست که آیا این انتقال در فضای درستی صورت می گیرد و رقابت سالمی برای خرید وجود دارد یا نه! حقیقتش را بخواهید من که چشمم از این مساله آب نمی خورد.

*شما در مصاحبه ای عنوان کردی که بهتر است از درخشان انتقاد نکنیم. لطفا علت این صحبتتان را بفرمایید.

- من می گویم کار باید روی روال خودش انجام شود. متاسفانه اینطوری کار پیش نمی رود. یعنی وقتی کار از ریشه خراب است و در عرض یکسال 8، 9 بار مدیرعامل تغییر می کند. نشان می دهد که کار از منشا کلانش باید حل شود. حالا درخشان نه هر کس دیگری هم مربی شود، شرایط همین است.

*شما نبود مدیر عامل در پرسپولیس را عامل ناکامی این تیم می دانید؟

- ببینید کار به صورت ریشه ای و مدیریتی خراب است. تیم ضعیف بسته شده است و در نیم فصل هم می بایست تقویت می شد. این اتفاق نیفتاد. این نشان می دهد در تغییرات مدیریتی کسانی که تصمیم گیرنده هستند نه از فضای فوتبال اطلاع دارند، نه از نقل و انتقالات و نه از لیگ! یعنی در حقیقت ناآگاه هستند. حالا تو هر چه قدر هم بخواهی به افراد ناآگاه حرف بزنی هیچ ترتیب اثری داده نمی شود. بعد می بینیم که تیم در جدول در جایگاه نهم است.

* هوادارن پرسپولیس از نتایج این تیم نا امید هستند؟

- صد در صد مسلم است که جایگاه پرسپولیس رده نهم جدول نیست. واقعا هوادارها مانده اند از طرفی به تیم علاقه دارند و متعصب هستند و از طرفی هم می بینند کسی به فکر این تیم نیست! در بازار و خیابان همه ناراحت هستند و به من می گویند چرا هیچ کس به فکر پرسپولیس نیست.

* پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در رقابتهای آسیایی حاضر می شود، با این روند شما به این تیم امیدوار هستید؟

-متاسفانه پرطرفدارترین تیم آسیا نتایج ضعیفی کسب کرده است و حالا باید از اعتبار فوتبال پرسپولیس و ایران دفاع کند. حالا اگر خدای نکرده نتیجه ضعیف هم بگیریم. مسئولینی که باید پاسخگو باشند هیچ کدام حرفی نمی زنند.

*شما به عنوان کسی که تجربه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را دارید، فکر می کنید که چه کار راهبردی برای این تیم در این شرایز می توان انجام داد؟

- متاسفانه برای پرسپولیس نمی توان کاری کرد. آن کسانی که می بایست هیات مدیره را انتخاب کنند تا بتوانند تصمیم درستی بگیرند و در عرض یکسال 9 مدیر عامل عوض نکنند، اینکار را نمی کنند. یعنی یک بی تدبیری وجود دارد که متاسفانه اصلاح هم نمی شود. روند شکستها و بی تدبیری ها هم همینطور ادامه پیدا می کند و کسانی که در راس کار هستند هم هیچ کار درستی انجام نمی دهند.

* به نظر می رسد که بحث خصوصی سازی ها تصمیم گیری ها را به تعویق انداخته است؟

- یکسال است که مردم را به هوای خصوصی سازی سرگرم کرده اند. حالا معلوم نیست که دراین خصوصی سازی اتفاقات درستی رخ دهد یا اینکه در انتقال آن رقابت سالمی وجود داشته باشد یا نه! من که به شخصه چشمم آب نمی خورد.

* کمیته پیشکسوتان هم که تصمیماتش مورد قبول وزارت ورزش نیست.

- کمیته پیشکسوتان که مشکلی ندارد و تصمیم گیری های لازم را انجام داده است. اما داستان عملکردشان همه چیز را نشان می دهد. به عقیده من روشها برای این انتقال غلط است.

*شما در گروه منتقدین کی روش قرار می گیرید یا ادامه همکاری با او را مثبت می دانید؟

_ ما باید از لحاظ فنی کار کی روش را مورد ارزیابی قرار دهیم. باید بشینیم و تصمیم بگیریم که آیا آقای کی روش با این رقم قرارداد در آسیا خروجی داشته یا نه؟ وقتی که همه چیز لیگ ما را به او می سپارند و 50 روز لیگ را تعطیل می کنند. یعنی زمانی که لیگ ما تحت الشعاع تیم ملی است. یک نفر باید پاسخگو باشد. من از روز اول هم با این مساله موافق نبودم . اما در کل فکر می کنم که کار از ریشه خراب است.

*به نظر می رسد که شما مستقیما به تعویض آقای کفاشیان در فدراسیون اشاره می کنید، فکر می کنید با این تغییر مشکلات حل می شود؟

- بله، من دقیقا به همین مساله اشاره دارم. در فدراسیون یک نفر فوتبالی ندارند که در بحثهای کارشناسی شرکت کند. یک عده خارج از بدنه فوتبال می آیند در بخشهای مدیریتی . بعد هم از فضاهای فوتبال هم اطلاع خاصی ندارند. نتیجه اش هم این می شود، هزینه زیاد و خروجی کم! واقعا بیایم و یک برنامه کارشناسی بگذاریم و ببینیم که خروجی ما در 8 سال گذشته چه بوده است؟ ما در این سالها چند لژیونر به باشگاههای اروپایی داده ایم. باید کسانی بیایند و فوتبال 8 سال گذشته ایران را کالبد شکافی کنند. یک عده فقط دارند در این فوتبال هزینه می کنند و عین خیالشان هم نیست.

* متاسفانه وقتی بحث از انتقاد هم می شود، به طور مثال در تیم ملی می بینیم که کی روش و مربیان لیگ روبروی هم قرار می گیرند؟

-برای اینکه ما از روز اول سطح لیگ و مربیان ایرانی را آنقدر پایین آوردیم که حالا کی روش فکر می کند در مقابل هر حرف آنها باید مقابله کند. یعنی از روز اول اطلاعات غلطی به او دادند که نیمهای لیگ خروجی ندارند! ولی یک نفر نیست بپرسد بعد از جام ملتها کدام بازیکن ما رفت اروپا؟ الان بازیکنان استرالیا، ژاپن، کره و حتی چین دارند به اروپا ترانسفر شدند. اما ما تنها چند لژیونر به قطر دادیم و بس! امارات با جمعیت 1 میلیونی مقام سوم را در آسیا می گیرد و ایران حتی به یک چهارم راه پیدا نمی کند.

* چقدر با این بحث موافق هستید که نبود توجه به تیمهای پایه در نهایت منجر به نتیجه نگرفتن تیم بزرگسالان شد؟

- خب بیایند این هزینه را در تیمهای پایه خرج کنند. تا رشد کند. مگر کسی جلویشان را گرفته است؟!

* در کل شما با ادامه همکاری با کی روش موافق هستید؟

- من می گویم هر مربی به ایران بیاید همین است. چون کار ما از رییشه خراب است. یک روز آنقدر کی روش را بزرگ می کنیم که نمی توانیم به او بگوییم بالای چشمت ابرو و یک روز هم یک مربی دیگر را می آوریم که آنقدر در سرش می زنیم که نمی تواند کار کند. این مدیریت ضعیف ما است که باعث می شود نتوانیم افراد را مدیریت کنیم.



1393/11/14 16:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن