تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در امور یمن دخالتی نکرده است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ایران در امور یمن دخالتی نکرده است
کد خبر: ۴۷۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ - 07 February 2015


سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: جمهوری اسلامی در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نکرده و بنای دخالت در این امور را هم ندارد، ولی قدرت های سلطه گر برای تشدید موج ایران‌هراسی به‌دنبال منتسب کردن جریان‌ها و تحولات مردمی منطقه به ایران هستند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ با اشاره تحولات اخیر کشور یمن و اقدامات کشورهای غربی و شورای امنیت در انحراف انقلاب مردمی در این کشور، گفت: تحولات ‌یمن از بستر اجتماعی و مشارکت عمومی مردم آغاز شده و این جنبش مردمی، مسالمت آمیز، قانونی و عاری از خشونت‌طلبی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحولات اخیر یمن بر پایه مردم سالاری و دموکراسی است، افزود:‌ طبیعی است که تحولات دموکراتیک در این کشور با منافع کشورهای استکباری و زورگو هم‌خوانی نداشته باشد و قطعا آن ها همواره سعی می کنند که به نحوی برای این تحرکات مردمی مانع سازی کرده و در این راه ابزارهایی مانند شورای امنیت را نیز در اختیار دارند.

وی ادامه داد: اقدامات اخیر شورای امنیت در محکوم کردن انقلاب مردمی و تشکیل دولت مردمی به نوعی بازتاب دهنده رویکرد کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه‌ای است، زیرا این کشورها به هیچ وجه از روی کار آمدن دولت‌های مردمی در کشورهای منطقه خوشحال نیستند.

نقوی حسینی تصریح کرد: این نوع دخالت ها به ضرر منطقه و مردم تمام خواهد شد و اگر از تحرکات آرام مردمی جلوگیری شود، قطعا زمینه رشد و تقویت تروریسم فراهم می‌شود، اما به طور حتم با هوشیاری انصارالله و آرامش این گروه در رفتار و سیاست‌هایش و جلب مشارکت همه گروه های یمنی، قطعا مردم پیروز خواهند شد و با تصویب قانون اساسی، نظامی مردمی و دموکراتیک بر پا می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به ادعاهای برخی کشورهای عربی درباره دخالت ایران در امور داخلی یمن، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نکرده و بنای دخالت در این امور را هم ندارد، ولی قدرت های سلطه گر برای تشدید موج ایران‌هراسی به‌دنبال منتسب کردن جریان‌ها و تحولات مردمی منطقه به ایران هستند، اما جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده که در این امورهیچ وقت دخالتی ندارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن