تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814582057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام عمليات مرمت پل تقاطع بزرگراه مدرس با خيابان ميرداماد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۶ب.ظ)
تا پايان سال جاري؛ اتمام عمليات مرمت پل تقاطع بزرگراه مدرس با خيابان ميرداماد سرپرست گروه پل هاي شرکت يادمان سازه از اتمام عمليات مرمت پل تقاطع بزرگراه مدرس با خيابان ميرداماد تا پايان سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدحسين رحيمي ضمن اعلام اين خبر افزود: مرمت تعدادي از پايه هاي پل تقاطع بزرگراه مدرس با خيابان ميرداماد که طي سنوات گذشته به دليل آبريزش دچار خوردگي در بدنه بتني شده اند تا پايان اسفندماه سال جاري به اتمام مي رسد.
وي با بيان آنکه اقدامات مرمتي در تقاطع مذکور، اصلاح سيستم هدايت آب هاي سطحي و مرمت درزهاي آسيب ديده انبساط را نيز در برمي گيرد، يادآور شد: مرمت ستون هاي آسيب ديده در ضلع شرقي پل به اتمام رسيده و عمليات در ضلع غربي طبق برنامه ادامه دارد.
گفتني است؛ در عمليات مرمت پايه هاي بتني، پس از تراش بخش هاي دچار خوردگي، آرماتورهاي آسيب ديده مورد اجراي عمليات سندبلاست قرار مي گيرند. در حالي که آسيب ديدگي هاي جزئي با ملات ترميمي پوشش داده مي‌شود، در آسيب‌ديدگي‌هاي گسترده‌تر لازم است پايه پل مورد اجراي عمليات قالب‌بندي و بتن‌ريزي قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن